Skip to main content
Beantwoord

Geen enkele opname uitgevoerd tijdens vakantie


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Hi,

Ik kom net terug van een weekje vakantie, en zie tot mijn verbazing dat alle opnames die ik ingesteld had slechts 1 seconde heeft opgenomen.
Nu heb ik sinds ik 2 weken geleden overgestapt ben al bij bijna iedere opname problemen waarbij de opname en zelden geheel op staat, ondanks dat ik ingesteld heb 10 minuten eerder te starten en 30 minuten later te stoppen (!!), maar dat alle opnames slechts 1 seconde duren slaat alles.

Kan dit hersteld/opgelost worden want ik ben deze problemen meer dan zat inmiddels?

Tevens de vraag waarom ik via de app wel zenders kan terugkijken, een week terug, waarbij via mijn TV kastje slechts enkele zenders beschikbaar zijn en ik in de gids niet terug in de tijd kan kijken?

Mvg,

TBoer

Beste antwoord door Sander

Hoi @tboer

Ik kijk graag meteen met je mee hoe dit kon gebeuren. Die ene seconde doet mij vermoeden dat de harde schijf vol is. Kun je dit controleren in het menu bij opnames en geplande opnames? Hier staat een balkje met schijfruimte. Welke kleur heeft deze?

Is deze vol, dan is het raadzaam om enkele opnames te verwijderen. Daarna kun je weer opnemen. Wil je liever in één keer de TV Box weer leeg? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik voer een reset uit.

Om nu toch nog iets terug te kunnen kijken is de TV Anywhere app inderdaad een optie. Hier kun je vrijwel alle 29 zenders tot 7 dagen terugbladeren en bekijken. Dit kan ook via Apple TV, mocht je die hebben. Uitzending Gemist werkt anders op de TV Box. Dit heeft te maken met rechtenkwesties van de TV-zenders.

Ik hoop dat jouw programma’s nog terug te vinden zijn. Ik hoor in ieder geval graag als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

11 reacties

hstruik
  • Debutant
  • 8 reacties
  • 21 augustus 2018
Nog niet zo lang geleden overgestapt van KPN. Het niet terug kunnen bladeren is me hier ook een doorn in het oog. Wordt hier aan gewerkt? Hoor het graag.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 22 augustus 2018
Hoi @tboer

Ik kijk graag meteen met je mee hoe dit kon gebeuren. Die ene seconde doet mij vermoeden dat de harde schijf vol is. Kun je dit controleren in het menu bij opnames en geplande opnames? Hier staat een balkje met schijfruimte. Welke kleur heeft deze?

Is deze vol, dan is het raadzaam om enkele opnames te verwijderen. Daarna kun je weer opnemen. Wil je liever in één keer de TV Box weer leeg? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik voer een reset uit.

Om nu toch nog iets terug te kunnen kijken is de TV Anywhere app inderdaad een optie. Hier kun je vrijwel alle 29 zenders tot 7 dagen terugbladeren en bekijken. Dit kan ook via Apple TV, mocht je die hebben. Uitzending Gemist werkt anders op de TV Box. Dit heeft te maken met rechtenkwesties van de TV-zenders.

Ik hoop dat jouw programma’s nog terug te vinden zijn. Ik hoor in ieder geval graag als je nog vragen hebt!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 augustus 2018
Hi, de harddisk is nog hartstikke leeg. Opnames gemaakt gisteren avond zijn wel gelukt, maar tot nu toe is het heel onbetrouwbaar.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 augustus 2018


Blijkbaar neemt het nog niet goed op. Zoals je op de foto kan zien heb ik voldoende ruimte maar is the flying doctors voor slechts 7 minuten opgenomen. Kan hier iets aan gedaan worden want we gebruiken de opnames elke dag maar zo hebben we er niets aan...

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 23 augustus 2018
Hoi tboer,

Bedankt voor het verhelderende beeld. Zo te zien is er met jouw schijfruimte inderdaad niets aan de hand. Kun je de TV Box een kleine reset geven? Dit schudt hem hopelijk wakker genoeg zodat jij weer volledige programma's kunt opnemen.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 augustus 2018
Gedaan, maar helaas opnieuw is er slechts een opname van 5 minuten gemaakt.
Is er nog een andere oplossing??

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 augustus 2018
Ook vreemd, er worden soms ook 2 opnames gemaakt van 1 programma, maar met verschillende opname-lengtes...

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 augustus 2018
En opnieuw. De film duurt absoluut langer dan 1 uur en 6 minuten, en the flying doctors staat er 2 keer op met verschillende tijden.
Heeft T Mobile al een oplossing bedacht? Ik betaal nu voor een opnameservice waar ik niets aan blijk te hebben...


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 28 augustus 2018
Hi tboer, ik geef je TV-Box graag vanuit hier een fabrieksreset. Hierbij worden dan alle bestaande opnames wel gewist maar dit zou het probleem moeten verhelpen. Laat mij even weten of je hiermee akkoord bent dan voer ik de fabrieksreset voor je uit!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 augustus 2018
Ga je gang, ik heb inmiddels al zoveel gemist van de series dat het nu niet uitmaakt. Ik hoop dat dit zal werken.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 28 augustus 2018
Hoi tboer,

Ik heb het gecheckt met onze technische brein achter het TV-product, hij heeft op afstand in jouw TV Box gekeken en zag daar niets ernstigs. Dat is goed, want dat betekent dat de fabrieksreset hoogstwaarschijnlijk gaat helpen. Dit heb ik daarom zojuist voor je gedaan. Laat je mij het weten als je weer kunt genieten van het opnemen van de TV-programma's?

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen