Beantwoord
Geen enkele opname uitgevoerd tijdens vakantie
Hi,
Ik kom net terug van een weekje vakantie, en zie tot mijn verbazing dat alle opnames die ik ingesteld had slechts 1 seconde heeft opgenomen.
Nu heb ik sinds ik 2 weken geleden overgestapt ben al bij bijna iedere opname problemen waarbij de opname en zelden geheel op staat, ondanks dat ik ingesteld heb 10 minuten eerder te starten en 30 minuten later te stoppen (!!), maar dat alle opnames slechts 1 seconde duren slaat alles.
Kan dit hersteld/opgelost worden want ik ben deze problemen meer dan zat inmiddels?
Tevens de vraag waarom ik via de app wel zenders kan terugkijken, een week terug, waarbij via mijn TV kastje slechts enkele zenders beschikbaar zijn en ik in de gids niet terug in de tijd kan kijken?
Mvg,
TBoer
Ik kom net terug van een weekje vakantie, en zie tot mijn verbazing dat alle opnames die ik ingesteld had slechts 1 seconde heeft opgenomen.
Nu heb ik sinds ik 2 weken geleden overgestapt ben al bij bijna iedere opname problemen waarbij de opname en zelden geheel op staat, ondanks dat ik ingesteld heb 10 minuten eerder te starten en 30 minuten later te stoppen (!!), maar dat alle opnames slechts 1 seconde duren slaat alles.
Kan dit hersteld/opgelost worden want ik ben deze problemen meer dan zat inmiddels?
Tevens de vraag waarom ik via de app wel zenders kan terugkijken, een week terug, waarbij via mijn TV kastje slechts enkele zenders beschikbaar zijn en ik in de gids niet terug in de tijd kan kijken?
Mvg,
TBoer
Beste antwoord door Sander
Hoi @tboer
Ik kijk graag meteen met je mee hoe dit kon gebeuren. Die ene seconde doet mij vermoeden dat de harde schijf vol is. Kun je dit controleren in het menu bij opnames en geplande opnames? Hier staat een balkje met schijfruimte. Welke kleur heeft deze?
Is deze vol, dan is het raadzaam om enkele opnames te verwijderen. Daarna kun je weer opnemen. Wil je liever in één keer de TV Box weer leeg? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik voer een reset uit.
Om nu toch nog iets terug te kunnen kijken is de TV Anywhere app inderdaad een optie. Hier kun je vrijwel alle 29 zenders tot 7 dagen terugbladeren en bekijken. Dit kan ook via Apple TV, mocht je die hebben. Uitzending Gemist werkt anders op de TV Box. Dit heeft te maken met rechtenkwesties van de TV-zenders.
Ik hoop dat jouw programma’s nog terug te vinden zijn. Ik hoor in ieder geval graag als je nog vragen hebt!
Bekijk origineelIk kijk graag meteen met je mee hoe dit kon gebeuren. Die ene seconde doet mij vermoeden dat de harde schijf vol is. Kun je dit controleren in het menu bij opnames en geplande opnames? Hier staat een balkje met schijfruimte. Welke kleur heeft deze?
Is deze vol, dan is het raadzaam om enkele opnames te verwijderen. Daarna kun je weer opnemen. Wil je liever in één keer de TV Box weer leeg? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik voer een reset uit.
Om nu toch nog iets terug te kunnen kijken is de TV Anywhere app inderdaad een optie. Hier kun je vrijwel alle 29 zenders tot 7 dagen terugbladeren en bekijken. Dit kan ook via Apple TV, mocht je die hebben. Uitzending Gemist werkt anders op de TV Box. Dit heeft te maken met rechtenkwesties van de TV-zenders.
Ik hoop dat jouw programma’s nog terug te vinden zijn. Ik hoor in ieder geval graag als je nog vragen hebt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.