Beantwoord
Opzeggen extra TVBox
Hi,
Ik wil online de extra TV box opzeggen maar ik kan deze nergens beeidigen. Ik kan dit alleen via dit forum, Facebook of Twitter doen?! Erg vreemd!
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Mvg,
Gerda
Ik wil online de extra TV box opzeggen maar ik kan deze nergens beeidigen. Ik kan dit alleen via dit forum, Facebook of Twitter doen?! Erg vreemd!
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Mvg,
Gerda
Beste antwoord door Sterre
Ha Gerdatrip!
Ik help je graag, geen probleem! Goed dat je hiervoor op My T-Mobile Thuis hebt gekeken Het klopt inderdaad dat je een extra TV Box niet via deze weg kunt bestellen of annuleren, dit kan ik voor je doen. Wil je per direct geen gebruik meer maken van jouw extra TV Box, of wil je deze bijvoorbeeld nog een week aanhouden? Laat me het weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineelIk help je graag, geen probleem! Goed dat je hiervoor op My T-Mobile Thuis hebt gekeken Het klopt inderdaad dat je een extra TV Box niet via deze weg kunt bestellen of annuleren, dit kan ik voor je doen. Wil je per direct geen gebruik meer maken van jouw extra TV Box, of wil je deze bijvoorbeeld nog een week aanhouden? Laat me het weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.