Beantwoord
TV stottert aantal keer per dag
Hey,
Een aantal keer per dag ervaar ik een mini stotter ( < 3 seconden ) waarbij het beeld van me TV hapert. Dit is geheel willekeurig, alsof op die tijden het internet wegvalt tot een punt dat de TV niet genoeg heeft om volledig beeld te tonen.
Dit is iets wat ik al heb sinds ik T-mobile heb, maar is pas nu wat ik echt als irritatie begin te ervaren. Zou je me kunnen helpen om te achterhalen wat het probleem kan zijn? Kan het zijn dat het bij de modem op verschillende delen van de dag geen volledige internetsnelheid binnenkrijgt?
Een aantal keer per dag ervaar ik een mini stotter ( < 3 seconden ) waarbij het beeld van me TV hapert. Dit is geheel willekeurig, alsof op die tijden het internet wegvalt tot een punt dat de TV niet genoeg heeft om volledig beeld te tonen.
Dit is iets wat ik al heb sinds ik T-mobile heb, maar is pas nu wat ik echt als irritatie begin te ervaren. Zou je me kunnen helpen om te achterhalen wat het probleem kan zijn? Kan het zijn dat het bij de modem op verschillende delen van de dag geen volledige internetsnelheid binnenkrijgt?
Beste antwoord door Sander
Hoi @Yihka
Graag help ik jou hierbij! Een hapering, hoe kort ook, help ik graag de wereld uit. Het kan een paar oorzaken hebben. Wil je mij helpen bij het uitsluiten?
1) Controleer of alle kabels van modem tot TV goed zijn aangedrukt en goed vastzitten.
2) Check de TV. Heb je dit ook bij het afspelen van een DVD of Blu-ray?
3) De TV Box. Hapert de TV bij het afspelen van Live TV of juist als je Begin Gemist of Uitzending Gemist gebruikt? Heb je een TV Box met opnamefunctie? Wil je dan enkele oude opnames verwijderen?
4) Kabels. Hoe is de TV Box op het modem aangesloten? Is dit een rechtstreekse verbinding? Kun je eens testen met een andere kabel om uit te sluiten dat het hieraan ligt?
Voor uitgebreide uitleg kun je ook dit topic raadplegen: Blokkerig of haperend beeld.
Ik hoor graag, zodat we jouw TV ervaring weer 100% oké kunnen maken!
Bekijk origineelGraag help ik jou hierbij! Een hapering, hoe kort ook, help ik graag de wereld uit. Het kan een paar oorzaken hebben. Wil je mij helpen bij het uitsluiten?
1) Controleer of alle kabels van modem tot TV goed zijn aangedrukt en goed vastzitten.
2) Check de TV. Heb je dit ook bij het afspelen van een DVD of Blu-ray?
3) De TV Box. Hapert de TV bij het afspelen van Live TV of juist als je Begin Gemist of Uitzending Gemist gebruikt? Heb je een TV Box met opnamefunctie? Wil je dan enkele oude opnames verwijderen?
4) Kabels. Hoe is de TV Box op het modem aangesloten? Is dit een rechtstreekse verbinding? Kun je eens testen met een andere kabel om uit te sluiten dat het hieraan ligt?
Voor uitgebreide uitleg kun je ook dit topic raadplegen: Blokkerig of haperend beeld.
Ik hoor graag, zodat we jouw TV ervaring weer 100% oké kunnen maken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.