Beantwoord
YouTube app werkt niet op TV
YouTube functioneert niet meer na een recente update. Er wordt geschreven dat ze nog steeds bezig zijn met Google om dit te corrigeren. Maar dit is al sinds vorig jaar!
Hoe moet dit nu verder ?
Als we op bevestigen drukken wordt de opnamefunctie uitgeschakeld en dat willen we ook niet.
Bedankt voor de eventuele hulp,
Fred en jenny
Hoe moet dit nu verder ?
Als we op bevestigen drukken wordt de opnamefunctie uitgeschakeld en dat willen we ook niet.
Bedankt voor de eventuele hulp,
Fred en jenny
Beste antwoord door Fred_M
Ja, een vriendin van mij heeft ook een Philips TV... 2 jaar oud en KIJK van SBS wordt al niet meer ondersteund. Drama ;-)
Maar dit is een probleem waar T-Mobile niets aan kan doen.Je moet inderdaad bij Philips zijn :)
Een Chromecast is ook erg handig voor dit soort problemen. Ik heb helemaal geen smart-tv, maar met de Chromecast werkt alles super.
Bekijk origineelMaar dit is een probleem waar T-Mobile niets aan kan doen.Je moet inderdaad bij Philips zijn :)
Een Chromecast is ook erg handig voor dit soort problemen. Ik heb helemaal geen smart-tv, maar met de Chromecast werkt alles super.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.