Beantwoord
TV hapert op twee zenders in LAN4
als ik op poort 4 van mijn huawei een entone 510 aansluit dan heeft deze op twee kanalen na een paar seconden geen beeld/geluid meer. Sluit ik hem dan op poort 3 aan dan werkt hij wel.
Ik heb het nu tijdelijk opgelost door een extra switch achter poort 3 te zetten.
Is er iets met de 4e poort van de huawei waardoor tv daarop niet goed werkt voor DisneyXD/Veronica en Comedy Central?
Ik heb het nu tijdelijk opgelost door een extra switch achter poort 3 te zetten.
Is er iets met de 4e poort van de huawei waardoor tv daarop niet goed werkt voor DisneyXD/Veronica en Comedy Central?
Beste antwoord door Sander
Hoi m@rtijn2,
Fijn dat je wel TV kunt kijken. Maar eigenlijk zou LAN4 natuurlijk ook moeten werken. Merk je dat de kabel los in de poort zit? Speelt het alleen met die twee zenders? Dan lijkt het mij niet aan de kabel of de LANpoort te liggen, want dan zouden de andere zenders ook problemen moeten hebben.
Het enige dat ik kan bedenken is een fabrieksreset uitvoeren van zowel het modem als de TV Box. Laat je weten hoe het ervoor staat?
Bekijk origineelFijn dat je wel TV kunt kijken. Maar eigenlijk zou LAN4 natuurlijk ook moeten werken. Merk je dat de kabel los in de poort zit? Speelt het alleen met die twee zenders? Dan lijkt het mij niet aan de kabel of de LANpoort te liggen, want dan zouden de andere zenders ook problemen moeten hebben.
Het enige dat ik kan bedenken is een fabrieksreset uitvoeren van zowel het modem als de TV Box. Laat je weten hoe het ervoor staat?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.