Beantwoord
Ondertiteling per zender aanzetten
Sinds maandag T-Mobile thuis, wat me opvalt is dat bij bepaalde zenders standaard geen ondertiteling is, bv deze:
- Animal Planet HD
- Historie Discovery
- Discovery world
- Discovery Science
- CI
Als ik bij instellingen ondertiteling aanzet heb ik ze wel, echter krijg ik dan ook ondertiteling te zien op bv NPO1. Lijkt me niet de bedoeling om na zappen steeds de instellingen te moeten wijzigen???
- Animal Planet HD
- Historie Discovery
- Discovery world
- Discovery Science
- CI
Als ik bij instellingen ondertiteling aanzet heb ik ze wel, echter krijg ik dan ook ondertiteling te zien op bv NPO1. Lijkt me niet de bedoeling om na zappen steeds de instellingen te moeten wijzigen???
Beste antwoord door Hans-Juriën
We gaan zeer binnenkort twee wijzigingen introduceren:
- Groene knop:je kunt straks tijdens TV kijken of Radio luisteren met de groene knop op de afstandsbediening wisselen tussen TV en Radio. Je hoeft dan niet meer via het TV menu te wisselen tussen deze twee opties.
- Gele knop: tijdens TV kijken kan je met de gele knop op de afstandsbediening wisselen van ondertiteling. Dit zal niet per kanaal zijn, maar nu wel een stuk eenvoudiger aan te passen dan helemaal via het TV menu.
Er is nog geen concrete datum ik verwacht dat dit binnen 2 a 3 weken voor alle klanten live staat.
Moderator edit
Lees alle verbeteringen in dit topic:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.