Beantwoord
TV pakketten gratis aan en uitzetten
Hoi,
Ik had vodafone thuis, en nu dus Tmobile. Ik krijg als klant van vodafone 3 gratis thema paketten. 1x in de 2 weken wil ik graag internationaal hebben en een andere uitzetten. Kan dit tegelijk of moet ik een dag wachten? Kan ik op zondagochtend entertainment uitzetten (of kids of de 3e) en dan internationaal aandoen, zondagmiddag duitsland rtl kijken, en dan savonds weer terug ruilen?
Kan dit kosteloos?
Ik had vodafone thuis, en nu dus Tmobile. Ik krijg als klant van vodafone 3 gratis thema paketten. 1x in de 2 weken wil ik graag internationaal hebben en een andere uitzetten. Kan dit tegelijk of moet ik een dag wachten? Kan ik op zondagochtend entertainment uitzetten (of kids of de 3e) en dan internationaal aandoen, zondagmiddag duitsland rtl kijken, en dan savonds weer terug ruilen?
Kan dit kosteloos?
Beste antwoord door Sander
Hey Rienri, goede vraag! Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk uit het abonnement halen als mogelijk. Ik wil je hierin ook in helpen. Officieel hebben de themapakketten ook een maand opzegtermijn. In sommige gevallen maken we hier een uitzondering voor als er een goede reden voor is. Een switch voor een dag is dus niet mogelijk. Je kunt de tips van BeMu (bedankt!) volgen, dat is één optie. Ik denk echter dat het wellicht een makkelijkere optie is om het themapakket voor één maand te activeren, als extra. Dit kost dan € 3,75. Dan hoef je niet te wisselen van bronkanaal en heb je 15 tot 20 extra zenders en dat een maand lang. Maar de keus is aan jou. Mocht ik iets moeten aanpassen voor je, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.