Beantwoord
[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017
Op dit moment ervaart een klein deel van onze klanten problemen met het gebruik van de TV Box. Televisie kijken is hierdoor niet mogelijk.
Het probleem is bekend bij onze technici en ik kan jullie verzekeren dat we met man en macht werken om het zo snel mogelijk op te lossen. Op het moment dat we meer weten, laten we dat direct weten in dit Forumtopic. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte!
Het probleem is bekend bij onze technici en ik kan jullie verzekeren dat we met man en macht werken om het zo snel mogelijk op te lossen. Op het moment dat we meer weten, laten we dat direct weten in dit Forumtopic. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte!
Beste antwoord door Hajar van Odido
Goedemorgen allemaal,
Ik heb goed nieuws! De storing is volledig opgelost dus het zou weer moeten werken bij iedereen. Mocht je nog problemen ervaren, voer dan de powerflip op de mediabox uit en kijk of het dan wel werkt. Dit schijnt het probleem goed op te lossen. Mocht een powerflip niet de oplossing zijn, geef dan in dit topic aan wat voor foutmelding je te zien krijgt. Wij helpen je dan graag verder.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij willen jullie ook bedanken voor de feedback die we hebben ontvangen. Wij zijn met man en macht bezig geweest om dit op te lossen en om jullie in dit topic up to date te houden van alle ontwikkelingen. Jullie inbreng over de verbinding bij jullie thuis heeft ons erg geholpen!
Ik hoop dat jullie weer zorgeloos tv kunnen kijken! Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Bekijk origineelIk heb goed nieuws! De storing is volledig opgelost dus het zou weer moeten werken bij iedereen. Mocht je nog problemen ervaren, voer dan de powerflip op de mediabox uit en kijk of het dan wel werkt. Dit schijnt het probleem goed op te lossen. Mocht een powerflip niet de oplossing zijn, geef dan in dit topic aan wat voor foutmelding je te zien krijgt. Wij helpen je dan graag verder.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij willen jullie ook bedanken voor de feedback die we hebben ontvangen. Wij zijn met man en macht bezig geweest om dit op te lossen en om jullie in dit topic up to date te houden van alle ontwikkelingen. Jullie inbreng over de verbinding bij jullie thuis heeft ons erg geholpen!
Ik hoop dat jullie weer zorgeloos tv kunnen kijken! Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.