@PatrickBisschops Oprecht sorry voor deze ervaring, ik wil niet dat jij steeds zonder internet zit. Ik help je graag weer online!
Heb je naast het modem ook het glasvezelkastje van de stroom gehaald (indien van toepassing)? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, wil je dit dan eens proberen? Ook ben ik benieuwd wat de lampjes op het modem (en eventueel) glasvezelkastje doen (aan/uit, kleur, knipperen)?
Ik wil je heel graag helpen. Echter is de verificatie inmiddels verlopen, wil je jouw community profiel nogmaals aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik meteen voor je aan de slag!
In de tussentijd wil ik natuurlijk wel dat je online bent. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Ik sta klaar om je te helpen!
Profiel heb ik zojuist bijgewerkt zoals gevraagd.
Zowel modem als glasvezelkastje zijn vd stroom geweest. Eerst glasvezelkastje aangezet, 30 seconden gewacht en daarna het modem aangezet.
Lampjes modem: power groen, 5G groen, LAN knippert groen.
Lampjes glasvezelkastje: power groen, PON groen, overige branden niet (dus ook LAN doet niets).
@PatrickBisschops Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik krijg je vanaf hier niet online. Geen tips dus, sorry!
Wel heb ik meteen een monteur aangestuurd om dit voor je op te lossen. Je ontvangt hier een e-mail over met een link om de afspraak in de plannen. Laat je mij weten hoe het is gegaan? Uiteraard zorg ik wanneer de verbinding is hersteld, ook gelijk voor de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn in de Unlimited vouchercode, laat het dan vooral weten. Ik stuur je de code dan gelijk toe!
Teresa van Odido schreef:
@PatrickBisschops Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik krijg je vanaf hier niet online. Geen tips dus, sorry!
Wel heb ik meteen een monteur aangestuurd om dit voor je op te lossen. Je ontvangt hier een e-mail over met een link om de afspraak in de plannen. Laat je mij weten hoe het is gegaan? Uiteraard zorg ik wanneer de verbinding is hersteld, ook gelijk voor de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn in de Unlimited vouchercode, laat het dan vooral weten. Ik stuur je de code dan gelijk toe!
Dank voor de gedane moeite. Ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren, in ons geval heeft dit een behoorlijke impact behalve het niet hebben van internet en tv. Nu ligt o.a. mijn hele beveiligingssysteem ‘plat’ en is mijn Nas (en server) van buiten onbereikbaar, en die heb ik hard nodig voor mijn werkzaamheden. Hoop op een snelle interventie van de monteur. Bedankt.
@PatrickBisschops Ik heb er vertrouwen in dat de monteur de verbinding zal herstellen. Komt goed!
Afspraak met monteur is gemaakt voor morgenmiddag. Ben benieuwd, temeer omdat er bij de oplevering ook al de nodige issues waren alvorens er een actieve verbinding was.
Het aanbod mbt Unlimited sla ik voor nu nog even af, wij hebben allemaal voldoende data. Zoals gezegd is het voor ons belangrijker dat het beveiligingssysteem en NAS/server weer online komen én dat er natuurlijk weer tv kan worden gekeken (dat kan nu ook niet).
Super om te zien dat de afspraak ingepland staat @PatrickBisschops! Ik duim met je mee dat de monteur snel bij je op de stoep staat en dit gelijk voor je kan oplossen!
Vandaag is de monteur geweest, afspraak was gelukkig snel gemaakt. Het ‘kastje’ op de muur (ONT) was defect en is vervangen, probleem opgelost. Nu hopen op een stabielere ‘toekomst’ 😉
Ben benieuwd naar de vergoeding?
Hi @PatrickBisschops, dat is een mooie update! Fijn dat alles weer werkt. Ik heb metéén voor de vergoeding gezorgd, deze vergoeding van de abonnemenstkosten zie je terug op de eerst volgende rekening. Geniet van je verbinding!
Na de vele malen dat wij in de afgelopen periode problemen hebben gehad én afgelopen donderdag t/m zaterdagmiddag ook weer offline waren is een tegemoetkoming van 4euro een enorm mooi gebaar én een mooi stukje klantenbinding vanuit Odido
Nog een paar maanden volhouden en dan weer terug naar Ziggo waar wij voorheen al dit soort problemen nooit hebben ondervonden (gedurende een periode van 20/25 jaar) ;-)
Het Odido glasvezelnetwerk blijkt toch te onstabiel (helaas).