Skip to main content
Beantwoord

geen TV en haperend internet glasvezel 1019

Geen tv. Geen storing bekend.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Roel1985, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Krijg je deze melding nog steeds te zien? Dan ben ik erg benieuwd of je tv kijkt via de Mediabox of dat je gebruikmaakt van de Odido TV App en van welk merk tv je gebruikmaakt. Ook wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

9 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • Antwoord
  • 21 juli 2025

Hi ​@Roel1985, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Krijg je deze melding nog steeds te zien? Dan ben ik erg benieuwd of je tv kijkt via de Mediabox of dat je gebruikmaakt van de Odido TV App en van welk merk tv je gebruikmaakt. Ook wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 juli 2025

heb deze toegevoegd. 

Dank je 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Roel1985, dankjewel! We zijn er bijna, ik mis namelijk je geboortedatum in je profiel. Voeg je deze toe? Ik zie dat je in je profiel wel laat weten dat het om de Mediabox gaat. Goed om te weten, dankjewel. Geef een seintje in dit topic als alle informatie compleet is, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 juli 2025

Snap niet wat mijn geboortedatum afdoet aan een niet werkende internetverbinding. Die ligt er sinds gisteren namelijk ook uit. En het opstarten en opnieuw aanzetten van alle attributen heb ik al meermaals gedaan, dus dat kan het niet zijn

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juli 2025
Roel1985 schreef:

Snap niet wat mijn geboortedatum afdoet aan een niet werkende internetverbinding. Die ligt er sinds gisteren namelijk ook uit. En het opstarten en opnieuw aanzetten van alle attributen heb ik al meermaals gedaan, dus dat kan het niet zijn

Die vragen werden ons ook gesteld toen we gisteren belde. Is een check dat jij het daadwerkelijk bent vwbt adres probleem

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 juli 2025

Glasvezelkastje staat sinds gisteren ook op rood. Graag z.s.m. een optie hoe dit op te lossen!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Roel1985, deze informatie vragen we echt met een reden. Hier lees je er alles over! Ik zie inderdaad dat er momenteel geen signaal binnenkomt op de ONT. Kan je mij vertellen welke lampjes er precies wel/niet branden op de ONT. Vooral de PON en LOS lampjes, welke kleur zijn deze en knipperen ze? Je kan ook bellen als je dat makkelijker vindt, dat kan naar 0800-0092. Je kan mijn collega's bereiken op ma-vr van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.30!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2025

Helaas, vorige keer goed geholpen via de telefoon en een monteur gekomen. Echter nu wederom een rood signaal via mijn glasvezelkastje. 

Resetten gehele systeem al 3 maal gedaan. Geen soelaas. Bij storing zoeken, geen meldingen bekend. Dan wordt je weer naar de community gestuurd. Dus bij dezen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15077 reacties
  • 18 augustus 2025

Hey ​@Roel1985, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt.

Daarom heb ik besloten om direct een monteur voor je aan te sturen. Het lijkt erop dat het ONT geen signaal binnenkrijgt vanuit de wijkcentrale. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Zou je mij na de tijd op de hoogte willen houden? Ik heb er alle vertrouwen in dat de monteur dit voor je kan oplossen!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen