Na 4x problemen met de internet/tv verbinding en nu bij de laatste storing al ruim 14 dagen geen werkende oplossing toch maar eens hier kenbaar maken dat wat mij betreft er totaal geen aandacht is voor klanten van Odido.
Hopend hiermee wat beweging te krijgen in de communicatie van Odido, want zelf achter je problemen aan blijven jagen, na het volledig uitblijven van enige communicatie of een oplossingsrichting van Odido ben ik het zat.
Probleem: Sinds 1 juli geen werkende internet/tv verbinding meer. Wederom een probleem met het ONT kastje en wederom een rood knipperend LOS lampje.
2 juli: Bezoek monteur Guidion) Gaf aan dat het probleem in de demping tussen wijkcentrale en huis ligt en er mogelijk een kabelbreuk of ander probleem met de verbinding was, escaleert dit naar KPN. Demping op dat moment was -30 en na een 2de meeting -49
5 juli: Monteur KPN komt niet opdagen, wel bericht ontvangen en netjes dezelfde dag (op zaterdag) een afspraak kunnen maken voor dinsdag 8 juli.
8 juli: Monteur KPN komt niet opdagen, afspraak was tussen 17:00 en 21:00. Niemand gezien. Op 9 juli contact gehad, de afspraak was voor 11 juli. Niet met mijn medeweten en zeker niet besproken via de telefoon.
11 juli: Monteur KPN komt langs, glasvezel aansluiting vervangen (aansluiting in huis voor het ONT kastje). Helaas geen succes, lichtmeting gedaan en conclusie getrokken dat het probleem niet in huis zit en niet in de kabel. Terug naar Odido.
18 juli: totale radiostilte sinds 11 juli. Geen update, geen contact helemaal niets.
Om het verhaal compleet te maken: 27 januari oplevering verbinding door Odido, 12 februari eerste keer ONT vervangen, 5 april ONT vervangen met een demping van -31. Niet werkend op kunnen leveren, KPN langs geweest daarna weer opgelost. 23 juni ONT vervangen “defect” maar waarschijnlijk hetzelfde: demping niet goed. En dan nu sinds 1 juli wederom.
Dus voordat je besluit naar odido te gaan: ik zou bij een huidige werkende verbinding met ziggo of kpn toch even nadenken of je zin hebt in een nieuw avontuur.