Ik heb geen internet thuis. Het lampje op het modem brandt rood, er wordt wel een wifi-signaal uitgezonden. Het betreft een ZTE-modem (ZXHN H369A), nog van Tele2. Ik heb gewacht, opnieuw opgestart, gereset, de kabels gecontroleerd en er zijn geen storingen bij mij in de buurt. Wat kan ik nog doen en/of wat is de oorzaak?
Ik ben van plan morgenochtend te bellen, maar zou al geholpen zijn met oplossingsrichtingen.
Goed dat je aan de bel trekt. In dit geval is het belangrijk om te weten dat dit modem nog van Tele2 is en dat de technische afhandeling hiervan via hun klantenservice loopt. Zij kunnen direct in jouw verbinding en modeminstellingen kijken en eventueel vervolgstappen inzetten. Ik raad je aan om hen inderdaad te bellen, zij kunnen je hierbij het snelst verder helpen. Mocht je na dat contact alsnog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag.
Hallo!
Het probleem leek vanochtend te zijn verholpen, zonder dat ik gebeld had. Er staat binnenkort een afspraak gepland voor een nieuw pakket. Bedankt voor de reactie!
Goed dat je aan de bel trekt. In dit geval is het belangrijk om te weten dat dit modem nog van Tele2 is en dat de technische afhandeling hiervan via hun klantenservice loopt. Zij kunnen direct in jouw verbinding en modeminstellingen kijken en eventueel vervolgstappen inzetten. Ik raad je aan om hen inderdaad te bellen, zij kunnen je hierbij het snelst verder helpen. Mocht je na dat contact alsnog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag.
Hallo!
Het probleem leek vanochtend te zijn verholpen, zonder dat ik gebeld had. Er staat binnenkort een afspraak gepland voor een nieuw pakket. Bedankt voor de reactie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.