Skip to main content
Beantwoord

geen internet, wel wifi ZTE


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,

 

Ik heb geen internet thuis. Het lampje op het modem brandt rood, er wordt wel een wifi-signaal uitgezonden. Het betreft een ZTE-modem (ZXHN H369A), nog van Tele2. Ik heb gewacht, opnieuw opgestart, gereset, de kabels gecontroleerd en er zijn geen storingen bij mij in de buurt. Wat kan ik nog doen en/of wat is de oorzaak?

 

Ik ben van plan morgenochtend te bellen, maar zou al geholpen zijn met oplossingsrichtingen.

Beste antwoord door Oswin0901

Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Oswin0901, welkom op onze community!

Goed dat je  aan de bel trekt. In dit geval is het belangrijk om te weten dat dit modem nog van Tele2 is en dat de technische afhandeling hiervan via hun klantenservice loopt. Zij kunnen direct in jouw verbinding en modeminstellingen kijken en eventueel vervolgstappen inzetten. Ik raad je aan om hen inderdaad te bellen, zij kunnen je hierbij het snelst verder helpen. Mocht je na dat contact alsnog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag.

 

 

Hallo!

 

Het probleem leek vanochtend te zijn verholpen,  zonder dat ik gebeld had. Er staat binnenkort een afspraak gepland voor een nieuw pakket. Bedankt voor de reactie!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14976 reacties
  • 3 juli 2025

Hi ​@Oswin0901, welkom op onze community!

Goed dat je  aan de bel trekt. In dit geval is het belangrijk om te weten dat dit modem nog van Tele2 is en dat de technische afhandeling hiervan via hun klantenservice loopt. Zij kunnen direct in jouw verbinding en modeminstellingen kijken en eventueel vervolgstappen inzetten. Ik raad je aan om hen inderdaad te bellen, zij kunnen je hierbij het snelst verder helpen. Mocht je na dat contact alsnog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Oswin0901, welkom op onze community!

Goed dat je  aan de bel trekt. In dit geval is het belangrijk om te weten dat dit modem nog van Tele2 is en dat de technische afhandeling hiervan via hun klantenservice loopt. Zij kunnen direct in jouw verbinding en modeminstellingen kijken en eventueel vervolgstappen inzetten. Ik raad je aan om hen inderdaad te bellen, zij kunnen je hierbij het snelst verder helpen. Mocht je na dat contact alsnog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag.

 

 

Hallo!

 

Het probleem leek vanochtend te zijn verholpen,  zonder dat ik gebeld had. Er staat binnenkort een afspraak gepland voor een nieuw pakket. Bedankt voor de reactie!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen