Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

• 30 juni 2025
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik had storing van de week met internet dat heeft 5 uur geduurd?? En dat kost mij veel geld want ik werkt thuis dus ik heb niks verdiend want ik werk als zzp. Ik heb net contact met jullie gehad en ik krijg een compensatie van 1,61€ wat belachelijk is ik verwacht dat de compensatie word veranderd want ik heb veel geld misgelopen. Zoniet gaat ik bij jullie weg en ik schakel mijn zus in die bij Radar werkt. Jaren al klant ik en gaat jullie met mij zo om triest mijn contract loopt bijna af en als er niks veranderd word ben ik weg naar een andere provider.…

Mvg Michael Koster

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Mkos, welkom op onze community.

Dankjewel dat je dit bij ons aangeeft. Ik begrijp goed dat het niet handig is als je als zzp’er een paar uur zonder verbinding zit, zeker als je afhankelijk bent van een stabiele verbinding om te kunnen werken. Voor de duidelijkheid: volgens onze  voorwaarden bieden we compensatie bij een storing die langer dan 12 aaneengesloten uren duurt. Omdat de storing bij jou 5 uur heeft geduurd, valt dit buiten die regeling en daarom is er vanuit het systeem een standaardbedrag toegekend. Hierover kun je meer lezen op onze website.

Ik kan dat bedrag niet aanpassen, dit wordt automatisch berekend voor de 5 uur lang geen diensten. Wel wil ik graag met je meekijken of alles nu verder stabiel is en of we je bijvoorbeeld kunnen helpen met extra tips of opties om je verbinding te optimaliseren, zodat je bij een eventuele storing sneller kunt schakelen.

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Hey ​@Mkos, welkom op onze community.

Dankjewel dat je dit bij ons aangeeft. Ik begrijp goed dat het niet handig is als je als zzp’er een paar uur zonder verbinding zit, zeker als je afhankelijk bent van een stabiele verbinding om te kunnen werken. Voor de duidelijkheid: volgens onze  voorwaarden bieden we compensatie bij een storing die langer dan 12 aaneengesloten uren duurt. Omdat de storing bij jou 5 uur heeft geduurd, valt dit buiten die regeling en daarom is er vanuit het systeem een standaardbedrag toegekend. Hierover kun je meer lezen op onze website.

Ik kan dat bedrag niet aanpassen, dit wordt automatisch berekend voor de 5 uur lang geen diensten. Wel wil ik graag met je meekijken of alles nu verder stabiel is en of we je bijvoorbeeld kunnen helpen met extra tips of opties om je verbinding te optimaliseren, zodat je bij een eventuele storing sneller kunt schakelen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen