Skip to main content
Beantwoord

geen internet wel wifi 10g lan is uit

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Nadat ik perongeluk glasvezel kastje spanningsloos heb gemaakt is mijn internet erna weggevallen en niet meer herstelt.

Zowel glasvezelkastje als modem 5 min uitgehad en eerst glasvezelkastje gestart gewacht tot power en pon branden en vervolgens modem aangezet. Helaas zonder resultaat. Internetkabel gewisseld ook dit baat niet, hij zat aangesloten in de wan poort. Wellicht kan dit op afstand worden opgelost, anders heb ik wederom een monteur nodig…

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Ralf321 

Bij meer gebruikers raakt de LAN poort van de Huawei defect door het even spanningsloos maken. Hier zal dus een monteur voor moeten komen, vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21790 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Hallo ​@Ralf321 

Bij meer gebruikers raakt de LAN poort van de Huawei defect door het even spanningsloos maken. Hier zal dus een monteur voor moeten komen, vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 juni 2025

Dankjewel voor je reactie. Inmiddels telefonisch contact gehad, er zal morgen een monteur komen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen