Skip to main content
Beantwoord

Geen vast internet. Soerendonk

Al ruim 9 uur storing internet. 

Ligt er al uit vanaf eind deze ochtend.

Zojuist alles nog uitgeschakeld en weer aangezet.

Helaas geen internet.

Rode en oranje ledjes op het glasvezel kastje en rood op het zylex modem internet.

Meerdere mensen hier in de omgeving klagen er over.

Glasvezel netwerk is van Delta , abonnement is via Odido.

Maandag ook al problemen gehad en zondag avond lag het er ook volledig uit.

Postcode is 6027 Soerendonk 

Beste antwoord door WILLIED

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@WILLIED, welkom op onze community!

De oorzaak hiervan is afgelopen nacht gevonden en er zijn direct aanpassingen gedaan. De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nederland zijn hiermee verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem en de mediaconverter (en eventuele Wifi extenders) minimaal 10 seconden van de stroom. Werkt dit niet, kunnen jullie het modem dan voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden ignedrukt te houden? 

Kom je hierna nog niet online, dan ontvang ik graag de stand van de lampjes op het modem en ONT. Dan laat ik het verder onderzoeken! Zorg dat je profiel is voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer, anders kan ik het niet onderzoeken. Alvast bedankt.

vanmorgen de klantenservice gebeld,   ongeveer half uurtje later werkte het gelukkig weer.   Bijna een dag zonder gezeten van dinsdag ochtend tot woensdag ochtend

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 juni 2025

De oorzaak hiervan is afgelopen nacht gevonden en er zijn direct aanpassingen gedaan. De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nederland zijn hiermee verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem en de mediaconverter (en eventuele Wifi extenders) minimaal 10 seconden van de stroom. Werkt dit niet, kunnen jullie het modem dan voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden ignedrukt te houden? 

Kom je hierna nog niet online, dan ontvang ik graag de stand van de lampjes op het modem en ONT. Dan laat ik het verder onderzoeken! Zorg dat je profiel is voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer, anders kan ik het niet onderzoeken. Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

vanmorgen de klantenservice gebeld,   ongeveer half uurtje later werkte het gelukkig weer.   Bijna een dag zonder gezeten van dinsdag ochtend tot woensdag ochtend

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 juni 2025

Superfijn om te horen ​@WILLIED, als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 juni 2025

@Tommie van Odido 

Langer dan 12u storing betekent toch dat je compensatie krijgt,  gaat dit automatisch of moet je dat zelf aanvragen ?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 juni 2025

Gaat niet automatisch als het geen landelijke storing was. Als je een storing ticket hebt laten aanmaken kan de klantenservice dat start en oplosmoment zien als je belt voor compensatie.  Dat bedrag zal zijn je abonnement tarief / 30 dagen x het aantal van 24 uur dat de storing bij jou was.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 juni 2025

Oké,alvast bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen