Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten

Goedemorgen

alle stappen doorlopen maar nog steeds storing. 

Beste antwoord door VikaashC

Hi Tommie,

probleem verholpen. Monteur moest in de hoofdkast een patchkabel vervangen. Een beunhaas had onze aansluiting beschadigd. 

Bekijk origineel

11 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 12 juni 2025

Hoi ​@VikaashC, ik wil natuurlijk dat dit spoedig opgelost wordt!

Kun je mij nog laten weten om welke aansluiting of dienst het precies gaat? En zou je daarbij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan kan ik meteen voor je meekijken en hopelijk snel een oplossing voor je regelen. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 12 juni 2025

Hoi Tommie,

er komt zo een service monteur langs. Blijkt dat er geen ingaande signaal is opeens. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 12 juni 2025

Ah top ​@VikaashC, wil je mij op de hoogte houden? Dan kan ik, mits nodig, verdere ondersteuning bieden. Hopelijk kan de monteur dit al voor je oplossen! 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 12 juni 2025

Hi Tommie,

probleem verholpen. Monteur moest in de hoofdkast een patchkabel vervangen. Een beunhaas had onze aansluiting beschadigd. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 13 juni 2025

Superfijn om te horen dat het opgelost is ​@VikaashC! Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het gerust weten. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 1 juli 2025

Hoi Tommie,

kan jij zien of ons signaal wel voldoende is?

sinds het laatste onderhoud moet ik eerlijk zeggen dat het Odido netwerk zwaar achteruit is gegaan!

wifi hapert, bedraad tv kijken zorgt nog steeds voor vastzittende beeld zo nu en dan. 
nooit problemen ervaren tot de laatste update aan het newerk. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Hey ​@VikaashC, ik kijk dit graag voor je na!

Zou je daarvoor in je community profiel nog je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen invullen? Dan kan ik direct je aansluiting en signaal uitlezen en zien wat er aan de hand is sinds het onderhoud. Laat maar weten als het is ingevuld, dan duik ik er meteen in voor je!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 2 juli 2025

Ga ik nu doen

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 2 juli 2025

Gedaan. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 3 juli 2025

Hey ​@VikaashC, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb direct een lijnmeting gedaan, echter ziet alles er netjes uit. Wel zie ik dat je eigen acces points hebt aangesloten van Ubiquiti. Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren en je eigen acces points willen loskoppelen om te controleren of je internet dan wel stabiel is? Een aantal apparaten krijgen namelijk geen goede lease time. Ik gok dat dit te maken heeft met je eigen acces points. Laat je mij weten of de verbinding dan wel stabiel is?

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 3 juli 2025

Hi Tommie,

wist niet dat je zoveel in kon zien. 

top: ik ga het proberen en hoop dat het lukt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen