Skip to main content
Beantwoord

Los knippert rood

De hele dag al geen wifi. Los knippert rood op converter en wereldbol is rood. 

Beste antwoord door monique sluijmer

Hey Teresa, alles werkt weer! Ze hadden de aansluiting buiten in de kast eruit getrokken. Kan een x gebeuren. Fijne dag!

Bekijk origineel

6 reacties

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 190 reacties
  • 24 mei 2025

Goedemorgen,

kan je odido storing site kijken :

Odido Storingen en werkzaamheden | Odido

succes

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@monique sluijmer, excuus voor het ongemak! Gelukkig zie ik wel dat er inmiddels al contact is geweest en er morgen een monteur langskomt. Hou mij gerust op de hoogte van dit bezoek. Wanneer je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor de abonnementskosten over deze periode!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 mei 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@monique sluijmer, excuus voor het ongemak! Gelukkig zie ik wel dat er inmiddels al contact is geweest en er morgen een monteur langskomt. Hou mij gerust op de hoogte van dit bezoek. Wanneer je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor de abonnementskosten over deze periode!

Hey Cheyenne, ben super geholpen aan de telefoon. Ze komen morgenochtend idd langs. Bedankt voor je reactie!

Fijne avond nog!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 26 mei 2025

@monique sluijmer Geweldig! 😀 Super fijn dat je zo goed bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice.

Laat je mij weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Mocht ik in de tussentijd ergens bij kunnen helpen. Geef het vooral aan. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025

Hey Teresa, alles werkt weer! Ze hadden de aansluiting buiten in de kast eruit getrokken. Kan een x gebeuren. Fijne dag!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@monique sluijmer, dat doet mij super goed! Bedankt voor je positiviteit en begrip, dat waardeer ik enorm. Ik heb zoals beloofd de abonnementskosten van deze twee dagen voor je vergoed, je ziet deze vergoeding terug op de eerst volgende rekening. Geniet weer van je verbinding!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen