Sinds vanmiddag heb ik opeens geen internet meer. Ik heb geprobeerd te bellen met de klantenservice maar ze waren blijkbaar allemaal in gesprek. Nu heb ik nog steeds geen internet. Het lampje los van de glasvezel kastje knippert rood. En het internet lampje is rood. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
geen internet, los lampje knippert rood
Beste antwoord door JLPRos
Heb je al geprobeerd om het modem en het ONT (glasvezelkastje vaak geplaatst in de meterkast) een herstart te geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet.
Mocht dit niet werken, wil je dan je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet en ik kan dan meteen met je meekijken.
Graag stuur ik je ook een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wilt maken? Ik stuur je de code gelijk toe.
Gek genoeg doet het internet het nu opeens weer. Sinds vanochtend rond 10 uur begon het gewoon weer als normaal te werken. Ik sta ook onder bewind dus ik zou echt niet weten wat het IBAN nummer is. Maar evengoed bedankt voor de reactie! Ik weet trouwens niet hoe ik zo'n onderwerp kan sluiten...?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.