Skip to main content
Beantwoord

geen internet, los lampje knippert rood

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds vanmiddag heb ik opeens geen internet meer. Ik heb geprobeerd te bellen met de klantenservice maar ze waren blijkbaar allemaal in gesprek. Nu heb ik nog steeds geen internet. Het lampje los van de glasvezel kastje knippert rood. En het internet lampje is rood. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Beste antwoord door JLPRos

Teresa van Odido schreef:

@JLPRos Je wilt natuurlijk van onze diensten genieten. Oprecht sorry dat dit nu niet lukt en je ons niet te pakken kreeg. Goed dat je via deze weg een topic bent gestart. Ik help je graag verder om de verbinding te herstellen! 

Heb je al geprobeerd om het modem en het ONT (glasvezelkastje vaak geplaatst in de meterkast) een herstart te geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht dit niet werken, wil je dan je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet en ik kan dan meteen met je meekijken. 

Graag stuur ik je ook een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wilt maken? Ik stuur je de code gelijk    toe. 

@Dixon_snk Ik snap dat je aanhaakt in dit topic! Gelukkig ligt het ticket inmiddels bij de technische dienst voor verder onderzoek. Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic. Spreek ik je daar verder?

Gek genoeg doet het internet het nu opeens weer. Sinds vanochtend rond 10 uur begon het gewoon weer als normaal te werken. Ik sta ook onder bewind dus ik zou echt niet weten wat het IBAN nummer is. Maar evengoed bedankt voor de reactie! Ik weet trouwens niet hoe ik zo'n onderwerp kan sluiten...?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 mei 2025

Sinds vanmiddag heb ik hetzelfde probleem. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 mei 2025

Ik heb trouwens nog steeds geen internet. Als dit zo door blijft gaan wil ik mijn contract met odido niet meer verlengen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Heb er al weken last van... En ik betaal voor glasvezel 1gb en ik krijg niks daarvan.!!!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 23 mei 2025

@JLPRos Je wilt natuurlijk van onze diensten genieten. Oprecht sorry dat dit nu niet lukt en je ons niet te pakken kreeg. Goed dat je via deze weg een topic bent gestart. Ik help je graag verder om de verbinding te herstellen! 

Heb je al geprobeerd om het modem en het ONT (glasvezelkastje vaak geplaatst in de meterkast) een herstart te geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht dit niet werken, wil je dan je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet en ik kan dan meteen met je meekijken. 

Graag stuur ik je ook een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wilt maken? Ik stuur je de code gelijk    toe. 

@Dixon_snk Ik snap dat je aanhaakt in dit topic! Gelukkig ligt het ticket inmiddels bij de technische dienst voor verder onderzoek. Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic. Spreek ik je daar verder?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2025
Teresa van Odido schreef:

Gek genoeg doet het internet het nu opeens weer. Sinds vanochtend rond 10 uur begon het gewoon weer als normaal te werken. Ik sta ook onder bewind dus ik zou echt niet weten wat het IBAN nummer is. Maar evengoed bedankt voor de reactie! Ik weet trouwens niet hoe ik zo'n onderwerp kan sluiten...?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 23 mei 2025

@JLPRos Superfijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld! 😀

Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben of willen dat wij inhoudelijk met je meekijken, hebben wij wel de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer nodig ter controle. Wellicht dat je hier nog eens achteraan kunt. Lukt het niet? Schroom dan niet om aan de bel te trekken. We vinden vast een oplossing! 

Je kunt het topic niet zelf sluiten, maar dit kan ik wel voor je doen. Je kunt dan niet meer reageren. Wil je dat ik het topic sluit?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 mei 2025

Ja oke, dankjewel. Ja sluit maar. Het is opgelost.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen