Er was een storing bij Hoofddorp. Die schijnt opgelost te zijn, maar bij mij werkt het nog steeds niet. Ik heb alle voorgestelde handelingen uitgevoerd. Wat kan ik nog meer doen?
geen internet
Beste antwoord door jantenkate60
Hi
Er was inderdaad een storing in Hoofddorp, en die is inmiddels opgelost. Ik wil graag even voor je nakijken of alles bij jou nu ook weer zou moeten werken of dat er misschien nog iets speelt. Kun je in je profiel nog even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aanvullen? Dan check ik het meteen voor je. Mocht het nog niet werken, dan kijk ik gelijk welke stappen ik verder voor je kan ondernemen. Ik hoor het graag!
Dag Tommie, er is geen verdere actie nodig. Ik heb gebeld met de klantenservice en die hebben een monteur gestuurd, die constateerde dat het modem stuk was. Die is vervangen en nu werkt alles weer naar behoren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.