Skip to main content
Beantwoord

geen internet

Er was een storing bij Hoofddorp. Die schijnt opgelost te zijn, maar bij mij werkt het nog steeds niet. Ik heb alle voorgestelde handelingen uitgevoerd. Wat kan ik nog meer doen?

Beste antwoord door jantenkate60

Tommie van Odido schreef:

Hi ​@jantenkate60, mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in de verkeerde bak beland. 

Er was inderdaad een storing in Hoofddorp, en die is inmiddels opgelost. Ik wil graag even voor je nakijken of alles bij jou nu ook weer zou moeten werken of dat er misschien nog iets speelt. Kun je in je profiel nog even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aanvullen? Dan check ik het meteen voor je. Mocht het nog niet werken, dan kijk ik gelijk welke stappen ik verder voor je kan ondernemen. Ik hoor het graag!

Dag Tommie, er is geen verdere actie nodig. Ik heb gebeld met de klantenservice en die hebben een monteur gestuurd, die constateerde dat het modem stuk was. Die is vervangen en nu werkt alles weer naar behoren.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 14 mei 2025

Hi ​@jantenkate60, mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in de verkeerde bak beland. 

Er was inderdaad een storing in Hoofddorp, en die is inmiddels opgelost. Ik wil graag even voor je nakijken of alles bij jou nu ook weer zou moeten werken of dat er misschien nog iets speelt. Kun je in je profiel nog even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aanvullen? Dan check ik het meteen voor je. Mocht het nog niet werken, dan kijk ik gelijk welke stappen ik verder voor je kan ondernemen. Ik hoor het graag!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2025
Tommie van Odido schreef:

Dag Tommie, er is geen verdere actie nodig. Ik heb gebeld met de klantenservice en die hebben een monteur gestuurd, die constateerde dat het modem stuk was. Die is vervangen en nu werkt alles weer naar behoren.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 15 mei 2025

Superfijn om te horen ​@jantenkate60

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen