Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in Stadshagen, Zwolle

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb totaal geen internet thuis. Zowel de router als de glasvezel box gereset (10 sec. de stekkers eruit gehad), maar werkt nog steeds niet. Internet lampjes branden ook rood.

Beste antwoord door Pavida

Hi Teresa,

Ik heb vanochtend al contact gehad met een adviseur en re is een monteur geregeld voor morgen (vandaag kon helaas niet meer) en een voucher ontvangen voor gratis mobiel internet.

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 9 mei 2025

Welkom op onze community! ​@Pavida 

Ik snap goed dat je graag weer geniet van internet. Sorry dat dit nu niet lukt. Ik help je meteen verder! 

Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten en zie inderdaad dat er geen verbinding is tussen het glasvezelkastje en de wijkcentrale. Kan je mij vertellen wat de lampjes op het glasvezelkastje (tussen het modem en de meterkast) doen?

Ik wil je alvast graag een Unlimited vouchercode sturen, zodat je in ieder geval internet hebt. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je dit wil? 

Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 9 mei 2025

Hi Teresa,

Ik heb vanochtend al contact gehad met een adviseur en re is een monteur geregeld voor morgen (vandaag kon helaas niet meer) en een voucher ontvangen voor gratis mobiel internet.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt voor deze update ​@Pavida, ik zie dat de monteur het heeft kunnen oplossen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen