Skip to main content
Beantwoord

Geen internet


Hallo,

Sinds 16:44 geen internet, dit is de derde keer binnen 10 maanden. Begint nú vervelend te worden. Klantenservice op zondag gesloten helpt niet echt. Laatste twee keer moest mijn XGS-PON opnieuw geregistreerd worden. 
 

Odido wat is er aan de hand ?

Beste antwoord door PvWoody

Hi ​@Tommie van Odido Thnx !

Profiel is aangepast. 
Inmiddels weer online. Gisteren geen internet tussen 16:44 en 23:30. 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@PvWoody, goed dat je dit aangeeft.

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Dat dit zovaak gebeurt is niet fijn en ik wil graag gaan uitzoeken wat de oorzaak hiervan is zodat we dit kunnen voorkomen! Zou je alleen je profiel nog willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Deze heb ik nodig voor de verificatie van je abonnement. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Dan ga ik snel voor je aan de slag. Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2025

Hi ​@Tommie van Odido Thnx !

Profiel is aangepast. 
Inmiddels weer online. Gisteren geen internet tussen 16:44 en 23:30. 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen