Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct.
@Berriebee @Erica1970, we hebben jullie inmiddels voorzien van de oplossing in dit topic: Geen internet t56 | Odido community.
Bij deze sluit ik dit topic om ruis te voorkomen.
Start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Laat het weten in dit hoofdtopic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community.
Vul ook alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou!
@Mmariska, wij missen deze ook nog van jou, zou je dit willen aanvullen en willen laten weten in dit topic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community? Dank je wel alvast!