Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds geen internet met mijn Zyxel T56 modem

Nu al drie dagen geen internet. Volgens Odido heeft dit met een landelijke probleem met de T56 modems te maken! Hoor dit gel*l hoor ik dus nu al 3 dagen. Komt geen enkele update van Odido.

Klanten worden gewoon aan hun lot over gelaten. Is mijn slechtste provider ooit!

Odido blijkt bovendien in het bezit te zijn van twee Amerikaanse investeringsfondsen. Nog meer reden om over te stappen.

Goedkoop blijkt opnieuw duurkoop. Ga terug naar KPN.

Beste antwoord door Demi van Odido

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct.

@Berriebee ​ ​@Erica1970, we hebben jullie inmiddels voorzien van de oplossing in dit topic: Geen internet t56 | Odido community

Bij deze sluit ik dit topic om ruis te voorkomen. 

Start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Laat het weten in dit hoofdtopic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community

Vul ook alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.  Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou!

@Mmariska, wij missen deze ook nog van jou, zou je dit willen aanvullen en willen laten weten in dit topic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community? Dank je wel alvast!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21612 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo ​@Berriebee 

In dit topic volg je alle updates over de storing.

Wellicht kan een moderator je een T54 toesturen of misschien beschik je zelf over een router met VLAan ondersteuning of kan je er zelf 1 aanschaffen?

Zorg dat je privé gegevens zijn ingevuld in je community profiel.

• 32 reacties
  • 3 maart 2025

Hier hetzelfde probleem en ik ben er ook echt helemaal klaar mee. 
Even een nieuwe router aanschaffen of laten komen is zo makkelijk niet. 

Linkje naar de updates rondom de storing al 100x bekeken, maar dat is ook te treurig voor woorden. Er is heus wel meer bekend dan dit. Geen enkel inzicht in wanneer het opgelost gaat zijn of wat er nou eigenlijk precies aan de hand is. 

Ik moet (net als velen) vanuit huis werken en dat kan niet. Hoe zit het met de onkosten vergoeding? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21612 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo ​@Mmariska 

Achteraf krijg je een vergoeding voor de dagen dat je geen internet had.

1/30ste van je abonnementskosten × aantal dagen dat je geen internet had.

• 32 reacties
  • 3 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Mmariska 

Achteraf krijg je een vergoeding voor de dagen dat je geen internet had.

1/30ste van je abonnementskosten × aantal dagen dat je geen internet had.

Harstikke leuk, maar dat dekt mijn onkosten toch niet. Kan ik morgen wel werken? Of overmorgen? Wie zal het zeggen. 

Ook ik ga naar KPN

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Berriebee & ​@Mmariska, excuses voor deze ervaring. In dit topic houden we jullie inderdaad op de hoogte: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 

• 32 reacties
  • 4 maart 2025

@Ishana van Odido dan moet ik dus naar een Odido winkel voor een simkaart.  Ook niet bij mij in de buurt. En ik heb geen extra telefoon dus dan ben ik niet bereikbaar met mijn eigen telefoonnummer als ik internet wil hebben thuis…

Maar dan blijft voor mij de afweging hoelang dit duurt? Is het vanavond opgelost ga ik dit niet doen, maar duurt het nog dagen dan is het weer een ander verhaal

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 4 maart 2025

@Mmariska Ik begrijp je sentiment, echt! Als ik de simkaart zelf naar je had kunnen sturen, had ik dit uiteraard meteen voor je gedaan. Ik heb deze mogelijkheid echter niet. 

Daarnaast snap ik goed dat je graag wil weten hoe lang dit duurt, zodat je de overweging kan maken. Ik durf alleen niet te zeggen hoe het er voor staat, ik heb geen nieuwe update meer ontvangen over een verwachtte oplostijd. Ik adviseer je om het storingstopic in de gaten te houden, deze houden we up to date. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025
Berriebee schreef:

Nu al drie dagen geen internet. Volgens Odido heeft dit met een landelijke probleem met de T56 modems te maken! Hoor dit gel*l hoor ik dus nu al 3 dagen. Komt geen enkele update van Odido.

Klanten worden gewoon aan hun lot over gelaten. Is mijn slechtste provider ooit!

Odido blijkt bovendien in het bezit te zijn van twee Amerikaanse investeringsfondsen. Nog meer reden om over te stappen.

Goedkoop blijkt opnieuw duurkoop. Ga terug naar KPN.

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Berriebee & ​@Mmariska, excuses voor deze ervaring. In dit topic houden we jullie inderdaad op de hoogte: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 

Waarom wordt deze oplossing niet aan alle klanten aangeboden? Ook al heb je geen Odido/Ben simkaart. Maak het niet ons probleem!!!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 5 maart 2025

@Erica1970 Begrijp ik goed dat je geen Odido of BEN simkaart hebt? Natuurlijk stuur ik jou ook graag een vouchercode toe, ik wil immers dat je weer online bent. 

De code werkt alleen niet op een simkaart van een andere provider. Als je wil, kan je een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je de foto van de bon met mij deelt, vergoed ik de kosten gelijk. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als je dit wil? Dan stuur ik je de code alvast toe. 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct.

@Berriebee ​ ​@Erica1970, we hebben jullie inmiddels voorzien van de oplossing in dit topic: Geen internet t56 | Odido community

Bij deze sluit ik dit topic om ruis te voorkomen. 

Start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Laat het weten in dit hoofdtopic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community

Vul ook alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.  Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou!

@Mmariska, wij missen deze ook nog van jou, zou je dit willen aanvullen en willen laten weten in dit topic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community? Dank je wel alvast!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen