Skip to main content
Beantwoord

geen internet meer , los lampje knippert rood

• 18 februari 2025
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

Vandaag sinds de middaguren heb ik thuis geen internet meer. Ik heb van alles geprobeerd maar niks helpt. Het los lampje op ONT knippert langzaam rood wat kan ik doen?

Beste antwoord door Denhaagzuid

Monteur is langs geweest en vertelde dat er een kabelbreuk ofso zou moeten zijn en dat kpn het moet maken in zijn verslag zag ik lom thd ticket doorgezet tot verzoek voor netwerkbeheerder staan. Ben vandaag niet gebeld door KPN vraag me echt af hoe lang dit  gaat duren. 

Bekijk origineel

7 reacties

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 94 reacties
  • 19 februari 2025

bellen met odido is het snelst 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 19 februari 2025

Bloemetje12345
  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 19 februari 2025

Oh boi, 

Ik hoop dat dit geen maand voor je gaat duren.

Laat maar weten!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Monteur is langs geweest en vertelde dat er een kabelbreuk ofso zou moeten zijn en dat kpn het moet maken in zijn verslag zag ik lom thd ticket doorgezet tot verzoek voor netwerkbeheerder staan. Ben vandaag niet gebeld door KPN vraag me echt af hoe lang dit  gaat duren. 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 19 februari 2025

ik weet niet hoe lang 

Bloemetje12345
  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 19 februari 2025
Denhaagzuid schreef:

oei.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 februari 2025

Iemand enig idee wanneer kpn netwerk contact opneemt?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen