Skip to main content
Beantwoord

geen internet pon/los storing

• 17 februari 2025
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb thuis geen internet. Op het glasvezel kastje knippert "los" rood, 1 keer per 2 seconden en "pon" is uit.

Hoe nu verder?

Groet Thomas 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi โ€‹@xistoria, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! ๐Ÿ˜Š Ik zie dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd. Per e-mail en sms hebben we je een link verstuurd om een afspraak in te plannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! ๐Ÿ˜Š Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 18 februari 2025

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hoi โ€‹@xistoria, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! ๐Ÿ˜Š Ik zie dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd. Per e-mail en sms hebben we je een link verstuurd om een afspraak in te plannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! ๐Ÿ˜Š Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 mei 2025

Inmiddels zijn we 3 maanden verder en heb ik opnieuw hetzelfde probleem. De vorige keer is de monteur tot ontdekking gekomen dat er in de wijkkast een kabel losgetrokken was. Nu heb ik dezelfde symptomen weer. Hoe gaat Odido dat nu oplossen en hoe kan het dat ik al 3 keer met een storing geconfronteerd word terwijl ik pas sinds 6 maanden op dit adres woon. Ik hoop niet dat dit de verstoringsinterval gaat blijven.

Concreet:

Hoe word de specifieke verstoring van deze keer opgelost?

Hoe kan Odido de stabiliteit van mijn internetaansluiting verhogen en verstoringen voorkomen?

Groet, Thomas

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 mei 2025

โ€‹@Ishana van Odido 

Wellicht kan je er nog eens naar kijken?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 22 mei 2025

Hoi โ€‹@xistoria, ik kijk graag met je mee naar je verbinding.

Zou je alleen je profiel nog willen aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik meteen voor je aan de slag. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen