Skip to main content
Beantwoord

geen internet meer na stroomuitval

• 16 februari 2025
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Afgelopen nacht is er stroomuitval geweest. Nu heb ik geen internet meer. De power knop op de Zyxel 56 blijft knipperen. Alleen de 2.5 wan (eerste lampje) brandt. Overige zijn uit. 

Ik heb de modem en de huawai unit gereset, zowel power aan/uit als de reset knop, helaas zonder resultaat!

Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door Sander93

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Sander93, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd. Hiermee moet het goed komen! 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Monteur is geweest (super snel, helemaal top!) en heeft de modem vervangen want deze was helaas overleden. 

Internet + tv werkt weer helemaal!

Bekijk origineel

5 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 489 reacties
  • 16 februari 2025

als te goed is moet een mod je helpen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21049 reacties
  • 16 februari 2025

Hallo ​@Sander93 

Branden de power en PON lampjes op de Huawei unit constant groen?

Kan je de router ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken?

Je kan de 2 WiFi lampjes aanzetten door het WiFi knopje aan de zijkant van de router kort in te drukken.

Mocht niks helpen dan lijkt het erop dat de router defect is geraakt.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@Sander93, ik heb het direct voor je nagekeken. Er is een monteur aangestuurd en hiermee moet het helemaal goed komen! 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 16 februari 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Sander93, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd. Hiermee moet het goed komen! 

Monteur is geweest (super snel, helemaal top!) en heeft de modem vervangen want deze was helaas overleden. 

Internet + tv werkt weer helemaal!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 17 februari 2025

Superfijn om te horen ​@Sander93

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen