Hier nog eentje die deze week ook al twee avonden zonder internet en tv zat. Ook de Genexis XGSPON ONT met knipperende lampjes. Na 4 keer resetten maar gewoon gewacht en de volgende ochtend was er weer internet.
Voor de overstap van KPN naar odido was de KPN bezig met het omwisselen van alle Genexis XGSPON ONT's. Na een aantal gemiste afspraken en niet op komen dagen heb ik de overstap naar odido maar gewaagd. Een tijdje ging dat goed maar nu dus inmiddels regelmatig volledige uitval van internet en TV. En op de dagen dat het niet uitvalt 's avonds in ieder geval trage verbindingen.
Ik denk nu had ik maar even volgehouden bij KPN om in ieder geval die ONT te laten vervangen.
Ik denk dat ik ook maar eens in de wachtrij van de klantenservice ga zitten beargumenteren waarom ik naar de tweede lijn doorgeschakeld moet worden en hoop op die manier ook op de wachtlijst te komen. Ik kan niet wachten tot ik weer terug naar KPN kan verhuizen. Je mag toch op zijn minst een stabiele verbinding verwachten in plaats van mijn huidige knipperlicht relatie met het internet…