8 december internet en tv aangevraagd op nieuwe woonadres omdat oude provider niet kon leveren.
31 januari ben ik vele telefoontjes verder en het is nog steeds niet werkend.
- "U valt onder het Northstar project" Onduidelijk wat dit nou precies inhoudt, iedere klantenservice medewerker begon er in elk geval door te zuchten.
- Zelf aansluiten was geen mogelijkheid, want er zou mogelijk iets in de wijk gedaan moeten worden.
- Monteur (van Guidion?) op 20 december ingepland; zou de eerste mogelijkheid zijn na een aanvraag op 8 december! Deze monteur is zonder bericht niet op komen dagen.
- Vervolgens kwamen er feestdagen en kon de nieuwe afspraak pas 6 januari plaats vinden. In tussen kon ik gebruik maken van onbeperkte MB's en een hotspot via een code. Hiervoor moest ik wel een simkaart van odido aanschaffen. Op zich een redelijke, tijdelijke oplossing, echter kan tablet nu niet gebruikt worden als een ander TV wil kijken.
- Monteur van 6 januari had wat in de wijk gedaan maar kwam er tijdens aansluiten van de kabels in huis, problemen tegen, die gemeld zijn. "SPIE" zou dit moeten oplossen.
- Sindsdien meerdere keren gebeld met Odido, steeds ingewikkelde verhalen en constructies worden beschreven die voor een leek niet te begrijpen zijn. Steeds de mededeling dat ik geduld moet hebben en dat het bij de leverancier ligt van de glasvezelkabel. J. heeft er zelfs een case met een nummer van gemaakt. Maar een vast aanspreekpunt heb ik niet gekregen. Op 20 januari nog met K. gesproken van Odido, die belde er voor mij nog wel achterna, met goede hoop opgehangen. Maar helaas.
- Vandaag zelf contact gehad met M. van Open Dutch Fiber. Die geeft aan dat het bekend is, maar dat de provider voor mij een afspraak in kan plannen..
- De dame van Odido heeft vervolgens een zeer geirriteerde klant aan de lijn gekregen. Wederom een ingewikkeld verhaal over het Northstar project, dat ik daar niet meer onder val, er een patch moet worden afgemeld door Open Dutch Fiber, zodat Guidion dan weer verder kan met mij aansluiten op de glasvezel?!?
Ze heeft het vandaag weer doorgezet. Ik betwijfel of dat zin heeft. Ik baal ervan dat ik moest overstappen, nooit gedaan, omdat ik bang was voor bovenstaande ellende... Schandalig, helaas heb ik hierin weinig keuze, al overweeg ik inmiddels wel verder te onderzoeken welke provider wel kan leveren.
Mijn advies aan odido;
- Stop met northstar; iedereen zucht bij het woord!
- Regel in dit soort gevallen een vast aanspreekpunt, zo hoeft je nieuwe klant niet steeds verhaal opnieuw te doen
- Wees als klantenservice zelf pro-actief en bel je klanten zelf op, om een update te geven!
Beantwoord
Ruim 2 maanden geleden internet en tv aangevraagd maar zit nog steeds zonder
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.