Skip to main content
Beantwoord

reactie op mijn klachten.

• 9 februari 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik zou nog reageren op de reactie en vraag van Odido. Meteen op het forum plaatsen ging niet.

Mijn klacht was dat de mediabox eerst vroeg om in te loggen met pin code en daarna eerst melding gaf dat er storing was. Die problemen heb ik niet meer. De mediabox functioneert zoals verwacht.

2e Probleem was haperende internet verbinding. Ook dat probleem lijkt verholpen. Mijn internet radio valt tenminste niet regelmatig 5 seconden stil.

Bedankt dat er iets aan de problemen gedaan is.

Beste antwoord door Teresa van Odido

@p.hogenstijn Wat super leuk dat je hier een topic over opent. Het is fijn om te lezen dat de update zijn werk heeft gedaan. Super! 😀

Dankjewel dat je dit met ons deelt. Namens mijn collega’s van het TV Team uiteraard graag gedaan! 

Bekijk origineel

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

@p.hogenstijn Wat super leuk dat je hier een topic over opent. Het is fijn om te lezen dat de update zijn werk heeft gedaan. Super! 😀

Dankjewel dat je dit met ons deelt. Namens mijn collega’s van het TV Team uiteraard graag gedaan! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen