Welkom op onze community! @Tomenkrista
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen. Ik wil dat je weer kan genieten van onze diensten!
Ik ben gelijk gaan kijken, maar ik zie dat je de legen velden in je community profiel nog niet hebt ingevuld. Wil je de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN alsnog) nog invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken!
Wil je mij daarnaast ook alvast vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)?
@JoshSyx Goed dat je je aansluit bij dit topic. Ik wil ook dat jij weer gebruik kan maken van onze diensten. Ik help je graag om dit te realiseren!
Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten. Echter lijkt het er op dat ik geen verbinding krijg. Wil je nagaan of alles goed is aangesloten? Daarnaast wil ik je vragen om zowel het modem als het ONT (glasvezelkastje) (mits je deze hebt) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Wil je mij daarnaast ook laten weten wat de lampjes op het modem en eventueel ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)?
@Tomenkrista @JoshSyx In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat jullie geheel zonder internet zitten. Ik stuur daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je in ieder geval online. Laten jullie mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik de code toe!
Ik wacht de terugkoppeling rustig af!