Ik heb al meerdere keren contact opgenomen en had steeds het gevoel dat het aan mij lag.
Telefonist vertelde teveel apparaten op 1 lijn (tablet zoon, tv woonkamer en eigen telefoon + bekabelde PS5)
Hij heeft een extra 5gz lijn geopend wat helemaal niks uitmaakt als je bekabeld ben
Sinds de aansluiting haal ik wel de snelheid maar de ping schommeld zo erg dat je uit elke game word gegooid.
Ook als je een snelheidtest doet duurt het lang voordat hij hem vind.
Terwijl ik zelfs op mijn mobiele hotspot gewoon online kan dan wel met lag maar toch.
Rond etenstijd tot 11 uur in de avond doordeweeks en weekend kan je al helemaal vergetenis het niet eens meer de moeite om te proberen en zitten we op de hotspot.
Hoe het er nu voor staat is je doet het er maar mee er is geen storing ofiets word er gezegd
Hi @a.banning, ik heb je inderdaad gelijk op de lijst gezet om je ONT te vervangen voor een Nokia ONT. Hoelang dit gaat duren kan ik je niet precies zeggen, maar je zal automatisch iets horen van de monteur zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Dank voor je geduld!
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Bedankt alvast
Hallo
Ik weet eigenlijk niet wat het is
Ik heb wel een foto gemaakt
Zelf nu is het onmogelijk om überhaupt op dit te reageren op wifi
Zitten weer op de hotspot
Ik ga vanaf morgen proberen het te monitoren en op te schrijven
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Bedankt alvast
Hallo
Ik weet eigenlijk niet wat het is
Ik heb wel een foto gemaakt
Zelf nu is het onmogelijk om überhaupt op dit te reageren op wifi
Zitten weer op de hotspot
Ik ga vanaf morgen proberen het te monitoren en op te schrijven
Hi @a.banning, ik heb je inderdaad gelijk op de lijst gezet om je ONT te vervangen voor een Nokia ONT. Hoelang dit gaat duren kan ik je niet precies zeggen, maar je zal automatisch iets horen van de monteur zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Dank voor je geduld!
Hi @a.banning, ik heb je inderdaad gelijk op de lijst gezet om je ONT te vervangen voor een Nokia ONT. Hoelang dit gaat duren kan ik je niet precies zeggen, maar je zal automatisch iets horen van de monteur zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Dank voor je geduld!
Als ze het niet snel oplossen moet je gewoon kosteloos op kunnen zeggen (ze kunnen de dienst dan niet goed leveren). Staat overigens ook gewoon in dat topic.
Bij mij zou het niet zolang geduurd hebben (want dit probleem speelt al bijna een jaar).
Als ze het niet snel oplossen moet je gewoon kosteloos op kunnen zeggen (ze kunnen de dienst dan niet goed leveren). Staat overigens ook gewoon in dat topic.
Bij mij zou het niet zolang geduurd hebben (want dit probleem speelt al bijna een jaar).
Ja zou je denken maar ze geven niet toe dat er iets aan de hand is terwijl ze het heus wel weten denk ik
Je kunt het beter even aankaarten bij een moderator hier. De helpdesk is gewoon een callcenter met onkundige mensen die gewoon een script afwerken. De moderators kunnen ook gewoon dingen regelen (en beter dan die helpdesk).
@Tommie van Odido Heeft dit debacle inmiddels niet lang genoeg geduurd? Geef de mensen gewoon de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen als ze een Genexis hebben of zorg er voor dat ze morgen een Nokia ONT in huis hebben. Dit is geen goede reclame voor Odido.
Je kunt het beter even aankaarten bij een moderator hier. De helpdesk is gewoon een callcenter met onkundige mensen die gewoon een script afwerken. De moderators kunnen ook gewoon dingen regelen (en beter dan die helpdesk).
@Tommie van Odido Heeft dit debacle inmiddels niet lang genoeg geduurd? Geef de mensen gewoon de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen als ze een Genexis hebben of zorg er voor dat ze morgen een Nokia ONT in huis hebben. Dit is geen goede reclame voor Odido.
Bedankt voor je bericht
Ja ik wacht eigenlijk op wat de moderator hier heeft gezegd je staat op de lijst.
@a.banning Ik snap goed dat je dit euvel graag opgelost ziet. Ik help je hier graag verder bij!
Ik zet je graag op de lijst voor een nieuw ONT. Hoewel ik deze het allerliefst zo snel mogelijk bij je wil hebben, durf ik op dit moment niet te zeggen wanneer je deze precies ontvangt. Guidion wacht op dit moment namelijk op een nieuwe voorraad. Zodra zij de ONTs binnen hebben, nemen ze contact met je op om een afspraak in te plannen.
Mocht je hier toch niet op willen wachten, kan ik het abonnement kosteloos voor je opzeggen. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik begrijp jouw keuze indien je dit wenst.
Laat je mij weten wat je wil? In die tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Wellicht is dit een idee om de tijden van wegval te overbruggen? Laat maar weten of je hier interesse in hebt.
Heb je nog vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!
@a.banning Ik snap goed dat je dit euvel graag opgelost ziet. Ik help je hier graag verder bij!
Ik zet je graag op de lijst voor een nieuw ONT. Hoewel ik deze het allerliefst zo snel mogelijk bij je wil hebben, durf ik op dit moment niet te zeggen wanneer je deze precies ontvangt. Guidion wacht op dit moment namelijk op een nieuwe voorraad. Zodra zij de ONTs binnen hebben, nemen ze contact met je op om een afspraak in te plannen.
Mocht je hier toch niet op willen wachten, kan ik het abonnement kosteloos voor je opzeggen. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik begrijp jouw keuze indien je dit wenst.
Laat je mij weten wat je wil? In die tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Wellicht is dit een idee om de tijden van wegval te overbruggen? Laat maar weten of je hier interesse in hebt.
Heb je nog vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!
Bedankt voor de reactie
Maar dit is me 3 weken geleden ook verteld en er is niks ondernomen van jullie kant.
En ik heb al unlimited internet en gebruik mijn hotspot al elke dag met mijn zoon dus dat is ook geen oplossing
Ik wacht het nog een week af mocht ik niets horen dan wil ik graag opzeggen.
Ik wil jullie best een kans geven om het op te lossen maar ik lees ook dat bij sommige mensen het probleem blijft na de ont update?
Dan wacht ik dus al weken op eigelijk niets :(
En iedereen bij odido komt met een ander verhaal.
Ergste vind ik nog als ik contact neem dat er word gezegd er is niks aan de hand,waarom krijg ik dan überhaupt een andere ONT .
Goedemorgen @a.banning, bedankt voor je begrip en geduld. Het spijt me dat je het gevoel hebt dat er geen actie is ondernomen en dat je nu al zo lang wacht. Om je situatie goed op te lossen, moeten we inderdaad wachten op Guidion, die de benodigde stappen kan ondernemen om het probleem te verhelpen. De ONT-wissel is in de meeste gevallen wel de oplossing voor dit soort problemen! Als je na een week nog steeds geen updates hebt ontvangen, staat het aanbod om kosteloos op te zeggen nog steeds voor je klaar. Ik wil je echt helpen om dit probleem op te lossen, en ik waardeer je bereidheid om ons een kans te geven om dit goed te maken. Als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel!
Goedemorgen @a.banning, bedankt voor je begrip en geduld. Het spijt me dat je het gevoel hebt dat er geen actie is ondernomen en dat je nu al zo lang wacht. Om je situatie goed op te lossen, moeten we inderdaad wachten op Guidion, die de benodigde stappen kan ondernemen om het probleem te verhelpen. De ONT-wissel is in de meeste gevallen wel de oplossing voor dit soort problemen! Als je na een week nog steeds geen updates hebt ontvangen, staat het aanbod om kosteloos op te zeggen nog steeds voor je klaar. Ik wil je echt helpen om dit probleem op te lossen, en ik waardeer je bereidheid om ons een kans te geven om dit goed te maken. Als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel!
Goedemiddag
We zijn weer een week verder en een week met alleen maar problemen online.En nog steeds geen oplossing
Jullie laten mij geen andere keus dan ik het moet opzeggen maar dit betekent ook dat ik mijn combi voordeel kwijt raak weer ander abonnement moet afsluiten
Ik snap echt niet dat jullie reclame maken voor odido met hele gezin blij
Dat jullie je eigen klanten zo behandelen is schandalig
Ik geef nog 1 dag de tijd
Het lijkt me sterk dat sinds 2 jan niet even iemand kan komen kijken of iets
Ik heb al meerdere keren contact opgenomen en had steeds het gevoel dat het aan mij lag.
Telefonist vertelde teveel apparaten op 1 lijn (tablet zoon, tv woonkamer en eigen telefoon + bekabelde PS5)
Hij heeft een extra 5gz lijn geopend wat helemaal niks uitmaakt als je bekabeld ben
Sinds de aansluiting haal ik wel de snelheid maar de ping schommeld zo erg dat je uit elke game word gegooid.
Ook als je een snelheidtest doet duurt het lang voordat hij hem vind.
Terwijl ik zelfs op mijn mobiele hotspot gewoon online kan dan wel met lag maar toch.
Rond etenstijd tot 11 uur in de avond doordeweeks en weekend kan je al helemaal vergetenis het niet eens meer de moeite om te proberen en zitten we op de hotspot.
Hoe het er nu voor staat is je doet het er maar mee er is geen storing ofiets word er gezegd
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Bedankt alvast
Hallo
Ik weet eigenlijk niet wat het is
Ik heb wel een foto gemaakt
Zelf nu is het onmogelijk om überhaupt op dit te reageren op wifi
Zitten weer op de hotspot
Ik ga vanaf morgen proberen het te monitoren en op te schrijven
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Bedankt alvast
Hallo
Ik weet eigenlijk niet wat het is
Ik heb wel een foto gemaakt
Zelf nu is het onmogelijk om überhaupt op dit te reageren op wifi
Zitten weer op de hotspot
Ik ga vanaf morgen proberen het te monitoren en op te schrijven
Klopt, hij zit op het glasvezelaansluotpunt. Is het een Genexis? Meestal kan het helpen om hem te laten vervangen door een Nokia ONT. Een moderator kan dit voor je regelen.
En overdag werkt alles zonder problemen?
Ik zal dit even moeten controleren ik laat het morgen weten.
Overdag is het wel beter lijkt meer als de meeste mensen thuis zijn het steeds meer onstabiel word.
Bedankt alvast
Hallo
Ik weet eigenlijk niet wat het is
Ik heb wel een foto gemaakt
Zelf nu is het onmogelijk om überhaupt op dit te reageren op wifi
Zitten weer op de hotspot
Ik ga vanaf morgen proberen het te monitoren en op te schrijven
Dat is een Genexis ONT, hopelijk kan een moderator een swap voor je in gang zetten voor een Nokia ONT.
Hi @a.banning, ik heb je inderdaad gelijk op de lijst gezet om je ONT te vervangen voor een Nokia ONT. Hoelang dit gaat duren kan ik je niet precies zeggen, maar je zal automatisch iets horen van de monteur zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Dank voor je geduld!
Cheyenne van Odido schreef:
Hi @a.banning, ik heb je inderdaad gelijk op de lijst gezet om je ONT te vervangen voor een Nokia ONT. Hoelang dit gaat duren kan ik je niet precies zeggen, maar je zal automatisch iets horen van de monteur zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Dank voor je geduld!
Hallo
Bedankt heel fijn ik wacht het af
Met vriendelijke groet
Banning
Goedemiddag
Is er misschien al een update zit nog steeds met hetzelfde probleem
Jeetje zeg mag maar hopen dat het jaar snel om is denk dat we het hier mee moeten doen :(
Zit nu weer op me eigen netwerk en me zoon op mijn hotspot
Echt schandalig
Wel bedankt voor het snelle reageren
Als ze het niet snel oplossen moet je gewoon kosteloos op kunnen zeggen (ze kunnen de dienst dan niet goed leveren). Staat overigens ook gewoon in dat topic.
Bij mij zou het niet zolang geduurd hebben (want dit probleem speelt al bijna een jaar).
rvk01 schreef:
Als ze het niet snel oplossen moet je gewoon kosteloos op kunnen zeggen (ze kunnen de dienst dan niet goed leveren). Staat overigens ook gewoon in dat topic.
Bij mij zou het niet zolang geduurd hebben (want dit probleem speelt al bijna een jaar).
Ja zou je denken maar ze geven niet toe dat er iets aan de hand is terwijl ze het heus wel weten denk ik
Ik ga morgen even bellen weer
Bedankt
Hele avond gaat dit zo door zelfs een whatsappje heeft moeite dit met een abo van 400 mbs
Ik weet het is wifi natuurlijk maar bekabeld net zo
a.banning schreef:
Ik ga morgen even bellen weer
Je kunt het beter even aankaarten bij een moderator hier. De helpdesk is gewoon een callcenter met onkundige mensen die gewoon een script afwerken. De moderators kunnen ook gewoon dingen regelen (en beter dan die helpdesk).
@Tommie van Odido Heeft dit debacle inmiddels niet lang genoeg geduurd? Geef de mensen gewoon de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen als ze een Genexis hebben of zorg er voor dat ze morgen een Nokia ONT in huis hebben. Dit is geen goede reclame voor Odido.
rvk01 schreef:
a.banning schreef:
Ik ga morgen even bellen weer
Je kunt het beter even aankaarten bij een moderator hier. De helpdesk is gewoon een callcenter met onkundige mensen die gewoon een script afwerken. De moderators kunnen ook gewoon dingen regelen (en beter dan die helpdesk).
@Tommie van Odido Heeft dit debacle inmiddels niet lang genoeg geduurd? Geef de mensen gewoon de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen als ze een Genexis hebben of zorg er voor dat ze morgen een Nokia ONT in huis hebben. Dit is geen goede reclame voor Odido.
Bedankt voor je bericht
Ja ik wacht eigenlijk op wat de moderator hier heeft gezegd je staat op de lijst.
Geen andere oplossing of iets
@a.banning Ik snap goed dat je dit euvel graag opgelost ziet. Ik help je hier graag verder bij!
Ik zet je graag op de lijst voor een nieuw ONT. Hoewel ik deze het allerliefst zo snel mogelijk bij je wil hebben, durf ik op dit moment niet te zeggen wanneer je deze precies ontvangt. Guidion wacht op dit moment namelijk op een nieuwe voorraad. Zodra zij de ONTs binnen hebben, nemen ze contact met je op om een afspraak in te plannen.
Mocht je hier toch niet op willen wachten, kan ik het abonnement kosteloos voor je opzeggen. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik begrijp jouw keuze indien je dit wenst.
Laat je mij weten wat je wil? In die tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Wellicht is dit een idee om de tijden van wegval te overbruggen? Laat maar weten of je hier interesse in hebt.
Heb je nog vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!
Teresa van Odido schreef:
@a.banning Ik snap goed dat je dit euvel graag opgelost ziet. Ik help je hier graag verder bij!
Ik zet je graag op de lijst voor een nieuw ONT. Hoewel ik deze het allerliefst zo snel mogelijk bij je wil hebben, durf ik op dit moment niet te zeggen wanneer je deze precies ontvangt. Guidion wacht op dit moment namelijk op een nieuwe voorraad. Zodra zij de ONTs binnen hebben, nemen ze contact met je op om een afspraak in te plannen.
Mocht je hier toch niet op willen wachten, kan ik het abonnement kosteloos voor je opzeggen. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik begrijp jouw keuze indien je dit wenst.
Laat je mij weten wat je wil? In die tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Wellicht is dit een idee om de tijden van wegval te overbruggen? Laat maar weten of je hier interesse in hebt.
Heb je nog vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!
Bedankt voor de reactie
Maar dit is me 3 weken geleden ook verteld en er is niks ondernomen van jullie kant.
En ik heb al unlimited internet en gebruik mijn hotspot al elke dag met mijn zoon dus dat is ook geen oplossing
Ik wacht het nog een week af mocht ik niets horen dan wil ik graag opzeggen.
Ik wil jullie best een kans geven om het op te lossen maar ik lees ook dat bij sommige mensen het probleem blijft na de ont update?
Dan wacht ik dus al weken op eigelijk niets :(
En iedereen bij odido komt met een ander verhaal.
Ergste vind ik nog als ik contact neem dat er word gezegd er is niks aan de hand,waarom krijg ik dan überhaupt een andere ONT .
voel me echt in de maling genomen
Goedemorgen @a.banning, bedankt voor je begrip en geduld. Het spijt me dat je het gevoel hebt dat er geen actie is ondernomen en dat je nu al zo lang wacht. Om je situatie goed op te lossen, moeten we inderdaad wachten op Guidion, die de benodigde stappen kan ondernemen om het probleem te verhelpen. De ONT-wissel is in de meeste gevallen wel de oplossing voor dit soort problemen! Als je na een week nog steeds geen updates hebt ontvangen, staat het aanbod om kosteloos op te zeggen nog steeds voor je klaar. Ik wil je echt helpen om dit probleem op te lossen, en ik waardeer je bereidheid om ons een kans te geven om dit goed te maken. Als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel!
Demy van Odido schreef:
Goedemorgen @a.banning, bedankt voor je begrip en geduld. Het spijt me dat je het gevoel hebt dat er geen actie is ondernomen en dat je nu al zo lang wacht. Om je situatie goed op te lossen, moeten we inderdaad wachten op Guidion, die de benodigde stappen kan ondernemen om het probleem te verhelpen. De ONT-wissel is in de meeste gevallen wel de oplossing voor dit soort problemen! Als je na een week nog steeds geen updates hebt ontvangen, staat het aanbod om kosteloos op te zeggen nog steeds voor je klaar. Ik wil je echt helpen om dit probleem op te lossen, en ik waardeer je bereidheid om ons een kans te geven om dit goed te maken. Als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel!
Goedemiddag
We zijn weer een week verder en een week met alleen maar problemen online.En nog steeds geen oplossing
Jullie laten mij geen andere keus dan ik het moet opzeggen maar dit betekent ook dat ik mijn combi voordeel kwijt raak weer ander abonnement moet afsluiten
Ik snap echt niet dat jullie reclame maken voor odido met hele gezin blij
Dat jullie je eigen klanten zo behandelen is schandalig
Ik geef nog 1 dag de tijd
Het lijkt me sterk dat sinds 2 jan niet even iemand kan komen kijken of iets
Schandalig
Goedemiddag
Weer een week verder nadat me beloofd is contact te worden opgenomen:(
Ik ben echt ten einde raad.
Nog steeds onbruikbaar internet in de avond en weekend sinds 2 januari.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.