Skip to main content
Beantwoord

Al 2 dagen geen internet

• 30 januari 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Kom thuis en ineens geen internet meer via de glasvezel . Lampje van internet is rood en dus geen verbinding. Het LOS lampje van mijn huawei knippert rood en PON lampje is uit. Wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door SK1992

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@SK1992, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Zij hebben een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij nog wel een terugkoppeling willen geven of de monteur het heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt!

Een monteur was achteraf niet meer nodig, ik had 2 dagen na het posten van dit bericht weer werkend internet

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 31 januari 2025

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Zij hebben een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij nog wel een terugkoppeling willen geven of de monteur het heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 18 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Een monteur was achteraf niet meer nodig, ik had 2 dagen na het posten van dit bericht weer werkend internet

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 19 februari 2025

Oh kijk aan ​@SK1992, fijn om te horen dat het opgelost is! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen