Sinds vrijdag 27 december geen internet meer. Gisteren monteur gehad. Kan niets oplossen want het probleem zit in de centrale. Is blijkbaar een KPN probleem. Wat zijn de inspanningen van Odido. Mijn mobiel abonnement is bijna opgebruikt met nog 20 dagen te gaan (4gb). Odido geeft geen storingsbericht en communiceert ook niet. Zit ik nog wel bij de goede provider vraag ik me af na 16 jaar.
Geen diensten in Nijkerk 3768 al 5(!) dagen
Beste antwoord door eric
Dat is inderdaad vervelend , maar wel netjes dat ze ondanks de feestdagen toch nog een monteur bij je konden krijgen. Als het probleem niet bij jou thuis zit dan zal de netbeheerder van jouw stad het traject onderweg moeten gaan checken. Worst case is er een glasvezel breuk, maar men zal eerst in de wijkcentrale gaan kijken.
Je bent al 16 jaar (tevreden) klant, er kan bij techniek altijd iets gebeuren, dus ja, je bent dan wel heel snel teleurgesteld. Ik zou zeggen, wacht het nu even af, morgen zal er niets gebeuren maar we kunnen je wel helpen met een Unlimited mobiele datavoucher voor een Ben of Odido simkaart. Dan kun je met je telefoon een wifi hotspot maken en toch apparatuur van internet voorzien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.