Skip to main content

Moedeloos na 5x afzeggen monteur Gideon

• 26 december 2024
  • 13 reacties
  • 243 Bekeken

OkΓ©, ik ben niet zo'n klager maar nu inmiddels een dikke week geen internet, de monteurs van Gideon komen niet opdagen of zeggen af. 5!!! Keer nu. Ik heb dan ook 0,0 vertrouwen dat we morgen iemand gaan zien. Wat is dit?? Ik wil heel graag geholpen worden. Kunnen jullie misschien op basis van mijn uitleg niet gewoon zien of de modem stuk is en een nieuwe sturen? Het powerlampje van onze zyxel t56 knippert. De Huawei converter of hoe heet dat kastje branden de 3 lampjes correct. Help alsjeblieft met een oplossing want het huilen staat mij nader dan het lachen. 

Uitgelichte reactie

27 december 2024

Hi ​@Ingeltje23, honderdmaal excuus voor dit ongemak. Dit is echt niet prettig en ik ga dit dan ook metéén delen met Guidion. Dit is echt verre van de bedoeling. Omdat er wel een nieuwe afspraak voor vanmiddag staat, kan ik niet verzoeken deze te versnellen. Wil je mij dus alsjeblieft op de hoogte houden van dit bezoek? Als deze ook niet doorgaat, hang ik als eerst bij Guidion aan de lijn om dit ASAP recht te trekken. Dankjewel en succes!

13 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Ingeltje23, honderdmaal excuus voor dit ongemak. Dit is echt niet prettig en ik ga dit dan ook metéén delen met Guidion. Dit is echt verre van de bedoeling. Omdat er wel een nieuwe afspraak voor vanmiddag staat, kan ik niet verzoeken deze te versnellen. Wil je mij dus alsjeblieft op de hoogte houden van dit bezoek? Als deze ook niet doorgaat, hang ik als eerst bij Guidion aan de lijn om dit ASAP recht te trekken. Dankjewel en succes!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 27 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Het is 16u en weer is niemand komen opdagen...

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 27 december 2024

Dus samenvattend: 

Donderdagochtend, vrijdagmiddag, maandagochtend, dinsdagmiddag, donderdagmiddag en nu vrijdagmiddag allemaal niet komen opdagen, Soms met vooraf melding, maar ook gewoon net als nu zonder afmelden. 6 x geen monteur. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8108 reacties
  • 27 december 2024

​@Ingeltje23 Respect voor jou! Zelfs ik raak gefrustreerd van dit guidon drama!

Heb je bericht gehad dat er nu weer niemand komt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 27 december 2024
Cristien schreef:

​@Ingeltje23 Respect voor jou! Zelfs ik raak gefrustreerd van dit guidon drama!

Heb je bericht gehad dat er nu weer niemand komt?

Nee, geen bericht gehad. Tijdvak was volgens mij tussen 12 en 16.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8108 reacties
  • 27 december 2024

​@Ingeltje23 Heb je ook mobiel van Odido of Ben?  Dm mij dan. Ik kan je een gratis voucher geven met onbeperkt  data  zodat je een hotspot met je telefoon kan maken en Tv kan πŸ‘€ Het is niet ideaal meer werkt wel 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 28 december 2024
Cristien schreef:

​@Ingeltje23 Heb je ook mobiel van Odido of Ben?  Dm mij dan. Ik kan je een gratis voucher geven met onbeperkt  data  zodat je een hotspot met je telefoon kan maken en Tv kan πŸ‘€ Het is niet ideaal meer werkt wel 

Lief, ik heb al vouchers gelukkig. Maar het is zo frustrerend dat in huis niks werkt; speakers, deurbel, baby camera, verlichting en stofzuiger aansturen etc 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 28 december 2024

Hoera 7e monteur kwam zowaar opdagen! Hij concludeerde hetzelfde als ik, modem kapot. Hij had er helaas geen meer liggen dus nu weer een aantal dagen wachten tot er 1 met de post komt.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8108 reacties
  • 28 december 2024
Ingeltje23 schreef:

Hoera 7e monteur kwam zowaar opdagen! Hij concludeerde hetzelfde als ik, modem kapot. Hij had er helaas geen meer liggen dus nu weer een aantal dagen wachten tot er 1 met de post komt.

Ik zwijg liever. πŸ˜‘πŸ†˜πŸš¨Als je vouchers tekort komt DM mij dan aub. 
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ Blij dat er actie is dat wel.

Groetjes 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3219 reacties
  • 29 december 2024

Hi ​@Ingeltje23, ik lees het inderdaad. Het spijt mij dat dit verre van soepel verloopt. Ik heb verzocht het modem met spoed te verzenden, maar wel zijn we afhankelijk van de bezorgtijd van de bezorgdienst. Zodra het pakket in hun handen is, krijg je een e-mail met een trackinglink. Het oude modem willen we wel terug, maar hier sturen we nog een retourinstructie voor per e-mail. Wil je het mij laten weten zodra je online bent? Dan maak ik gelijk een vergoeding aan voor deze periode!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 3 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Ingeltje23, ik lees het inderdaad. Het spijt mij dat dit verre van soepel verloopt. Ik heb verzocht het modem met spoed te verzenden, maar wel zijn we afhankelijk van de bezorgtijd van de bezorgdienst. Zodra het pakket in hun handen is, krijg je een e-mail met een trackinglink. Het oude modem willen we wel terug, maar hier sturen we nog een retourinstructie voor per e-mail. Wil je het mij laten weten zodra je online bent? Dan maak ik gelijk een vergoeding aan voor deze periode!

Nou, we hebben het weer aan de praat gekregen! Een vergoeding zou fijn zijn, we hebben bijna 2 weken zonder internet gezeten...

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@Ingeltje23, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 4 januari 2025

Hartelijk dank. Fijn dat het zo is opgelost. Blijft bizar dat een bedrijf als Guidion zo handelt. Ook voor jullie niet prettig. 

Fijn 2025 allemaal!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen