Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in Dordrecht

• 19 december 2024
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

• is een Top Poster
  • 16 reacties

Goedeavond, sinds ongeveer 19:30 geen internet of tv meer in Dordrecht, ik heb mijn modem gereset maar die geeft nog steeds aan geen WAN verbinding te hebben, voor zover ik kan zien nog geen bekende storing.

Beste antwoord door TepasJ

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@TepasJ, mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je verbinding meteen bekeken maar zie dat je momenteel weer online bent. Mogelijk ging het om een hickup. Kan jij bevestigen dat je weer online bent?

Hoi Cheyenne, ja er is maandag een monteur langs geweest, mediaconverter was kapot.

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 20 december 2024

Hi ​@TepasJ, mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je verbinding meteen bekeken maar zie dat je momenteel weer online bent. Mogelijk ging het om een hickup. Kan jij bevestigen dat je weer online bent?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi Cheyenne, ja er is maandag een monteur langs geweest, mediaconverter was kapot.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 26 december 2024

Hi ​@TepasJ, wat super om te zien dat de monteur dit voor je heeft kunnen oplossen en je weer online bent! Ik wil je nog hele fijne feestdagen wensen! 😄🎄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen