Skip to main content
Beantwoord

Geen internet LOS lampje knippert

  • 22 november 2024
  • 12 reacties
  • 194 Bekeken

Er zou geen storing zijn op dit moment maar ik heb toch geen glasvezel al de hele middag al niks 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Marfie1988, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

12 reacties

  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 22 november 2024

Gisterenavond en nu ook geen internet in de omgeving Houten. 
Vanochtend nog wel trouwens.  


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2024

Hoi ​@Marfie1988, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Groetjes, Ishana


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 23 november 2024

Hoi ​@JCColee, ik heb het direct nagekeken! In de metingen zie ik dat je verbinding hersteld is. Klopt dit? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 november 2024

Ik ben op het moment niet thuis maar los knippert langzaam. Pon staat uit en Volgens mij brand het wereld bol op de modem ook rood 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 november 2024

Het lampje naast de powerlampje is wel groen 


  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 23 november 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@JCColee, ik heb het direct nagekeken! In de metingen zie ik dat je verbinding hersteld is. Klopt dit? Groetjes, Ishana

Ja klopt, bedankt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 november 2024

Ik heb nogsteeds niks, je gaat me toch niet vertellen dat ik heel het weekend niks kan doen? Geen tv geen internet? Ik moet ook nog werken moet ik alles via de telefoon gaan doen? 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 november 2024

Goedemiddag,

Wij zitten sinds vanochtend met hetzelfde probleem, namelijk geen internet.

Modem en glasvezelkastje beiden gereset, nog steeds geen internet.

  • Modem: wereldbol is rood, de rest van de lampjes groen. (Phone-lampje staat uit)
  • Glasvezelkastje: LOS-lampje knippert 1x per seconde rood, PON-lampje staat uit.

I.v.m. thuis werken zouden wij hier graag z.s.m. mee geholpen worden.

Bedankt alvast en we horen graag van jullie.

Groet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 november 2024

Is inmiddels (vanzelf??) opgelost.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 november 2024

Ik heb nogsteeds helemaal niks na telefonisch contact gisteren weet ik nog helemaal niks ik wordt terug gebeld en daar moet ik het mee doen….. beetje jammer 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 december 2024

Ik heb geen internet (TV + WiFi) en het rode LOS lampje knippert van het glasvezelkastje. Ik heb al de hele ochtend/dag géén internet (TV + WiFi) tot vrijdag 3 januari 2025.

Wat kan ik hieraan doen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 31 december 2024

@Marfie1988 Mijn oprechte excuses dat je nog niks hebt vernomen, dat is echt niet de bedoeling. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat er op dit moment nog steeds geen verbinding is. Klopt dit? 

Ik wil graag een monteur aansturen om dit voor je op te lossen. Echter heb ik hier nog wat aanvullende informatie voor nodig. Kan je mij vertellen wat het LOS en PON lampje op het ONT (glasvezelkastje) doen? Daarnaast ben ik benieuwd naar de laatste 4 cijfers van het serienummer van het ONT. Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

In de tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Je kunt deze gebruiken als je een Odido of BEN simkaart hebt om een hotspot mee op te zetten. Laat je mij weten of je dit wil?

@Sisytayla Sorry voor dit ongemak! Gelukkig zie ik dat je al een al een afspraak hebt ingepland met de monteur. Ik weet zeker dat die de monteur de verbinding zal herstellen! 

Misschien val ik in de herhaling, maar als je wil kan ik je een Unlimited vouchercode sturen. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart werkt deze meteen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Ik stuur de code graag jouw kant op!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen