Skip to main content
Beantwoord

Plots geen internet meer in Tegelen

  • 31 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Rond het middaguur viel het internet weg. Wifi werkt nog goed maar het lampje van de internetverbinding op de router is rood. Herstarten helpt niet. Is dit een probleem waar jullie mee bezig zijn of moet ik iets doen? Ik heb overigens een glasvezelaansluiting. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Bas Middelbos, heel fijn! Dankjewel. Ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt opgenomen. Daar ben ik blij mee, want hier is het momenteel druk. Er is een onderzoek uitgezet en de technische dienst is voor je bezig. Wanneer er meer informatie is, hoor je van ons! Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. Ben je weer online? Dan maken wij een vergoeding aan voor deze periode!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3067 reacties
  • 1 november 2024

Hi @Bas Middelbos, goed dat je een topic bent gestart! Ik ben er voor je. Ik krijg inderdaad geen verbinding met je modem en ben daarom meteen benieuwd naar de lampjes op je ONT (converter). Kun je mij deze alsjeblieft stuk voor stuk beschrijven? Ik wil de naam weten, of hij brandt of niet, welke kleur deze is, en of deze snel of langzaam knippert. Heel erg bedankt en tot snel!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 november 2024

Hoi Cheyenne,

 

Fijn als je zou kunnen helpen want ik heb nog steeds geen internet.

 

Power en Lan staan continu op groen.

PON staat uit

LOS knippert rood, ongeveer 1x per seconde.

 

Op de router is alles groen, behalve Internet, die staat op rood.

 

Ik hoor graag van je!

 

Groeten, Bas 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3067 reacties
  • Antwoord
  • 3 november 2024

Hi @Bas Middelbos, heel fijn! Dankjewel. Ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt opgenomen. Daar ben ik blij mee, want hier is het momenteel druk. Er is een onderzoek uitgezet en de technische dienst is voor je bezig. Wanneer er meer informatie is, hoor je van ons! Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. Ben je weer online? Dan maken wij een vergoeding aan voor deze periode!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen