Skip to main content

geen internet. LOS lampje knippert. geen contact met klantenservice mogelijk.

  • 24 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

We hebben sinds vanmiddag geen internet in Deventer

LOS lampje knippert langzaam. 
mal telfonisch via de chat geprobeerd. Geen medewerker beschikbaar.

mijn mobiele data zijn bijna op en ik moet morgen thuiswerken.

 

graag assistentie! 

Uitgelichte reactie

25 oktober 2024

Hey @Mhebing, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Zou je de lampjes op het ONT kunnen controleren? Dan kan ik de juiste actie ondernemen voor je.

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 25 oktober 2024

Hey @Mhebing, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Zou je de lampjes op het ONT kunnen controleren? Dan kan ik de juiste actie ondernemen voor je.

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2024

Hai Tommie, 

fijn dat je reageert. 
1. ja het WAN lampje brandt continu groen
2. ja het power lampje brandt van de ONT
3. Het LOS lampje knippert langzaam 1x per seconde
4. PON lampje = uit. 

Graag je hulp
 

Groet,

Minka


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 26 oktober 2024

Hoi @Mhebing, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2024

hoi Ishana, 

klopt. Ik heb wederom gebeld. Nu afwachten tot er een antwoord komt via de de technische dienst 
Fijne dag. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen