Beste Odido, ik ben een gamer + streamer en ben al een jaar bezig met het internet van jullie. M’n download snelheid is 420 mbps download en upload is tussen de 320 en 420 (varieert). Wanneer ik films kijk of iets download, heb ik geen enkele problemen ervaren (gelukkig) maar wanneer ik Live wil streamen en gamen gaat het mis. Het online gamen gaat stabiel, alleen het streamen is super slecht. Mijn BitRates varieren te veel en springen omhoog en omlaag terwijl ik een contstante bitrate heb ingesteld (cbr voor streamen) waardoor mijn live stream af en toe hapert. M’n kijkers vinden het storend en ik nog meer. Wat is de oorzaak? Hoe kan ik dit voorkomen? Voor zover ik weet heb ik alle opties en mogelijkheden al gehad. Modem resetten, bellen naar odido, niks werkt. Wanneer odido mn interner test dan is het “goed”. Het probleem ontstaat dus alleen bij het live streamen. Zelf gebruik ik een bekabelde verbinding dus dan zouder er eigenlijk geen problemen moeten ontstaan. Heb zelf ook geen “package-loss” na het testen is het 0% wat gelijk is aan een “perfecte” verbinding. Hoe kan het dat mijn verbinding niet contstant is?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.