Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice (overstap Ziggo naar Odido)

  • 29 september 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Hi,

Ik ben altijd klant geweest bij Ziggo waar de klantenservice 24/7 bereikbaar is, via de chat of telefoon. Nu snap ik dat niet alle provides zulke goede klantenservice kunnen bieden maar als jullie zelfs tijdens de openingsuren niet bereikbaar zijn zonder reden vind ik dit wel vreemd.

 

Op jullie website geven jullie aan dat er zovele maneren zijn om contact op te nemen, in praktijk werkt de chatfunctie nooit, telefonisch moet je uren wachten en vaak hebben de klantenservice medewerkers geen idee.

 

Ik ben bezig met overstap van Ziggo naar Odido maar ik begin nu ernstig te twijfelen omdat de overstap zo moeizaam verloopt en de klantenservice niet bereikbaar is of verkeerde antwoorden geeft. Hoe kan het dat jullie klantenservice zoveel slechter is dan die van Ziggo?

 

Groet,

 

Renger

Beste antwoord door eric

Tja 24/7 klantenservice is natuurlijk ook kostbaar. Dus dat is een keuze. Er zijn wel 7 dagen per week contactmogelijkheden,  via telefoon, social media en dit forum waar naast klanten ook moderators actief zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2024

Tja 24/7 klantenservice is natuurlijk ook kostbaar. Dus dat is een keuze. Er zijn wel 7 dagen per week contactmogelijkheden,  via telefoon, social media en dit forum waar naast klanten ook moderators actief zijn.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen