Skip to main content

Glasvezel Leidschendam al ruime week offline


Wij zijn al ruim een week offline en wachten nu al 3 dagen op de (2de!) Monteur. Wat is de status van 71902499?

Ben zelf in het buitenland en heb al kosten gemaakt om klantenservice te bellen. Blijkbaar is dit het enige alternatief. Want die chatbot geeft aan dat alle adviseurs bezet zijn. 

Help me graag!!

Groeten,

Bas

 

Uitgelichte reactie

19 juli 2024

Welkom op onze community! @baslubbersen 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Als terugkoppeling hierop zie ik dat zij aangeven dat de herstelwerkzaamheden complexer zijn dan verwacht door schade. Waaraan er precies schade is, kan ik zelf niet inzien. Hoe graag ik het je ook wil vertellen, wil ik niet de verkeerde verwachting scheppen. Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de herstelwerkzaamheden zijn opgelost. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Ik stuur deze graag naar je toe!

 

@Coelers Ook voor jou ben ik gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Vooralsnog zie ik (in de notitie van gister) staan dat onze technische dienst wacht op een terugkoppeling van de netwerkbeheerder. Ik wil je graag meer vertellen, maar voor nu moet ik eerst die update afwachten. Als er iets is wat ik in de tussentijd voor je kan doen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je graag verder! 

Ps. Ook voor jou geldt natuurlijk het aanbod van de Unlimited vouchercode mocht je hier nog geen gebruik van maken. 

10 reacties

  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 18 juli 2024

Helaas Bas zul je ook hier niet worden geholpen.

 

Hier al 11 dagen geen internet met nog steeds geen zicht op een datum waarop het probleem wordt verholpen. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 19 juli 2024

Welkom op onze community! @baslubbersen 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Als terugkoppeling hierop zie ik dat zij aangeven dat de herstelwerkzaamheden complexer zijn dan verwacht door schade. Waaraan er precies schade is, kan ik zelf niet inzien. Hoe graag ik het je ook wil vertellen, wil ik niet de verkeerde verwachting scheppen. Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de herstelwerkzaamheden zijn opgelost. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Ik stuur deze graag naar je toe!

 

@Coelers Ook voor jou ben ik gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Vooralsnog zie ik (in de notitie van gister) staan dat onze technische dienst wacht op een terugkoppeling van de netwerkbeheerder. Ik wil je graag meer vertellen, maar voor nu moet ik eerst die update afwachten. Als er iets is wat ik in de tussentijd voor je kan doen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je graag verder! 

Ps. Ook voor jou geldt natuurlijk het aanbod van de Unlimited vouchercode mocht je hier nog geen gebruik van maken. 


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 19 juli 2024
Teresa van Odido schreef:

 

@Coelers Ook voor jou ben ik gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Vooralsnog zie ik (in de notitie van gister) staan dat onze technische dienst wacht op een terugkoppeling van de netwerkbeheerder. Ik wil je graag meer vertellen, maar voor nu moet ik eerst die update afwachten. Als er iets is wat ik in de tussentijd voor je kan doen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je graag verder! 

Ps. Ook voor jou geldt natuurlijk het aanbod van de Unlimited vouchercode mocht je hier nog geen gebruik van maken. 

Een vouchercode is leuk om 1 a 2 dagen te overbruggen. Maar voor 12 dagen is dit niet werkbaar. 

Een 4g modem is echt het minste wat odido had kunnen doen. 

Mij ook een raadsel dat als ik zoek op internet problemen bij alle providers. Ik alleen de langtijdige problemen bij Odido terug kan vinden. 

 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 19 juli 2024

@Coelers Ik kan geen beloftes doen, maar ik heb meteen een 4G modem voor je aangevraagd. Zodra ik antwoord heb, laat ik het je meteen weten! 


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 19 juli 2024
Teresa van Odido schreef:

@Coelers Ik kan geen beloftes doen, maar ik heb meteen een 4G modem voor je aangevraagd. Zodra ik antwoord heb, laat ik het je meteen weten! 

Ik ben benieuwd. Tot nu toe van 3 verschillende personen vernomen dat dit niet mogelijk is. Je zou me enorm helpen mocht jou het wel lukken :) 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 19 juli 2024

@Coelers Daar ben ik weer met geweldig nieuws! 😊

Het 4G modem is verstuurd en onderweg naar jou, ik hoop dat dit de tijd zal vergemakkelijken. 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 19 juli 2024

Wow, daar ben ik wel blij mee. 

Kan ik daar dan gewoon de simkaart indoen die ik nu gebruik met die vouchercodes?

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 19 juli 2024

@Coelers Daar wordt ik ook helemaal vrolijk van, fijn! 😀

Je hoeft geen eigen simkaart in het modem te stoppen, deze zit er bij incl. de data. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 juli 2024

Hi Teresa,

Bedankt voor de update! Fijn dat ik nu weet waar ik op wacht. Hopelijk is de schade snel gevonden. 

Kan ik geïnformeerd worden over de status? Tot nu toe heb ik steeds (moeizaam) contact moeten zoeken. 

De voucher die wij hadden is inmiddels verlopen. Kunnen wij ook een 4G modem krijgen, gezien we niet weten wanneer de lijn weer werkt?

Groeten,

Bas


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 20 juli 2024

Hoi @baslubbersen, zeker! Zodra we meer weten, zul je het direct van ons horen. Daarnaast zal ik meteen een vouchercode in een privébericht versturen. Laten we afspreken dat als we maandag geen update ontvangen hebben, we gaan kijken naar de mogelijkheden voor een 4G voor Thuis router. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen