Welkom op onze community! @baslubbersen
Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee hoe het precies zit!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Als terugkoppeling hierop zie ik dat zij aangeven dat de herstelwerkzaamheden complexer zijn dan verwacht door schade. Waaraan er precies schade is, kan ik zelf niet inzien. Hoe graag ik het je ook wil vertellen, wil ik niet de verkeerde verwachting scheppen. Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de herstelwerkzaamheden zijn opgelost.
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Ik stuur deze graag naar je toe!
@Coelers Ook voor jou ben ik gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Vooralsnog zie ik (in de notitie van gister) staan dat onze technische dienst wacht op een terugkoppeling van de netwerkbeheerder. Ik wil je graag meer vertellen, maar voor nu moet ik eerst die update afwachten. Als er iets is wat ik in de tussentijd voor je kan doen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je graag verder!
Ps. Ook voor jou geldt natuurlijk het aanbod van de Unlimited vouchercode mocht je hier nog geen gebruik van maken.