Skip to main content
Beantwoord

Uitgaand mailverkeer poort 25


Beste juiste afdeling van odido mensen zoals de mevouw aan de telefoon mij hierheen doorverwees.

Graag hoor ik van jullie waarom uitgaande mail van mijn mailserver niet meer werkt.

Ik verwacht na het lezen van vele berichten hier op het comunity platform dat het te maken heeft met een mogelijke blokkade op uitgaande port 25.

Graag hoor ik jullie oplossing voor dit probleem.
Mocht de oplossing zijn om van een normale klant over te gaan op een zakelijke klant dan hoor ik graag hoe we dit kunnen regelen. Mijn mailserver is nodig voor mijn zakelijk mailverkeer.

Mail ontvangen gaat wel goed. En voor de overstap naar odido werke uitgaand ook. Behalve bij transip de dns aanpassen is er niks veranderd.

Heldesk melding Kenmerk: 2370/CEV22088

Beste antwoord door Anonymous

OPLOSSING


Een zakelijke verbinding aanvragen. Kost niet eens veel meer.
Zorg wel dat je eerst even een KvK nummer hebt.

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9342 reacties
  • 3 juli 2024

Er is een topic, wat al ruim 2 jaar oud is, waarin je mogelijk wat voor jouw vraag kunt zien. Poort 25 gaat helaas niet open.


  • 0 reacties
  • 3 juli 2024
eric schreef:

Er is een topic, wat al ruim 2 jaar oud is, waarin je mogelijk wat voor jouw vraag kunt zien. Poort 25 gaat helaas niet open.

Werkt port 25 wel op een zakelijke verbinding?
Het gaat hier om een eigen mailserver geen 3e partij.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9342 reacties
  • 3 juli 2024

We spreken op het forum alleen over consumenten aansluitingen.  Zakelijk kent inderdaad allerlei andere proposities zoals FTTH of beter, FTTO (fiber to the office). Daar is hier dus geen ervaring mee bij consumenten of moderators. Zakelijke informatie kun je verkrijgen bij de Odido zakelijk helpdesk, 08007112.


  • 0 reacties
  • 3 juli 2024
eric schreef:

We spreken op het forum alleen over consumenten aansluitingen.  Zakelijk kent inderdaad allerlei andere proposities zoals FTTH of beter, FTTO (fiber to the office). Daar is hier dus geen ervaring mee bij consumenten of moderators. Zakelijke informatie kun je verkrijgen bij de Odido zakelijk helpdesk, 08007112.

Sure thing bellen we morgen wel weer even met de mensen van odido.


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2024

OPLOSSING


Een zakelijke verbinding aanvragen. Kost niet eens veel meer.
Zorg wel dat je eerst even een KvK nummer hebt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen