Beste juiste afdeling van odido mensen zoals de mevouw aan de telefoon mij hierheen doorverwees.
Graag hoor ik van jullie waarom uitgaande mail van mijn mailserver niet meer werkt.
Ik verwacht na het lezen van vele berichten hier op het comunity platform dat het te maken heeft met een mogelijke blokkade op uitgaande port 25.
Graag hoor ik jullie oplossing voor dit probleem.
Mocht de oplossing zijn om van een normale klant over te gaan op een zakelijke klant dan hoor ik graag hoe we dit kunnen regelen. Mijn mailserver is nodig voor mijn zakelijk mailverkeer.
Mail ontvangen gaat wel goed. En voor de overstap naar odido werke uitgaand ook. Behalve bij transip de dns aanpassen is er niks veranderd.
Heldesk melding Kenmerk: 2370/CEV22088
Beantwoord
Uitgaand mailverkeer poort 25
Beste antwoord door Anonymous
OPLOSSING
Een zakelijke verbinding aanvragen. Kost niet eens veel meer.
Zorg wel dat je eerst even een KvK nummer hebt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.