Skip to main content
Beantwoord

storing bekabeld internet 1251KP


Sinds vanmiddag rond 13 uur geen bekabeld internet. Telefonisch contact gehad, advies even aan te kijken. Inmiddels 21 uur geweest en nog steeds geen bekabeld internet.

Beste antwoord door ErikChristel

Hallo ishana, alles opnieuw gekoppeld, herstart gedaan, reset en nu werkt het weer :).

 

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juni 2024

Router opnieuw gestart, stroom er even af gehad, helpt niet.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • 8 juni 2024

Hoi @ErikChristel, ik heb het direct nagekeken! In de metingen zie ik dat het inmiddels verholpen is. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 juni 2024

Hallo Ishana, wij hebben nog steeds geen internet via de kabel. Het LAN lampje brandt ook niet.

een herstart van de router  heeft niet geholpen.

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • 9 juni 2024

Hoi @ErikChristel, goed dat je dit aangeeft! Kun je wel gebruik maken van Wifi en heb je een mogelijkheid om een andere kabel te testen? Of andere LAN-poorten het wel doen, ben ik ook benieuwd naar! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 juni 2024

Hallo ishana, alles opnieuw gekoppeld, herstart gedaan, reset en nu werkt het weer :).

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen