Skip to main content

Geen Mesh netwerk na b10 firmware update

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Dag dit topic hierboven is gesloten. Ik heb nog steeds last van dit probleem en in dit topic lees ik niet of hoe en wanneer dit opgelost wordt. Ik vraag me af of mijn mesh netwerk goed functioneert. als er veel apparaten zijn lijkt hij het niet te verdelen. Graag een update over dit specifieke probleem

Uitgelichte reactie

2 juni 2024

@knexzz Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! 

Ik heb meteen jouw verbinding gemeten en het lijkt er op dat er iets niet goed gaat met de demping. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je gaan oplossen. 

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 2 juni 2024

@knexzz Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! 

Ik heb meteen jouw verbinding gemeten en het lijkt er op dat er iets niet goed gaat met de demping. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je gaan oplossen. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 juni 2024

Teresa, dank je wel. Demping problemen heb ik idd al eerder gehoord. Is al een paar keer naar gekeken. Hoor graag wat er nu gedaan wordt. 

Daarnaast hoor ik ook graag wat de status is van die firmware update inzake meshpro 

gr

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4425 reacties
  • 2 juni 2024

@knexzz Graag gedaan! 

Wat er nu gaat gebeuren, durf ik nog niet te zeggen. De monteur zal eerst langs moeten komen voor onderzoek. Betreft de status van de nieuwe firmware update, hier ga ik morgen voor je achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4425 reacties
  • 4 juni 2024

@knexzz Dank je wel voor je geduld! Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de bug wordt opgelost. Alleen dat dit zal worden meegenomen in de volgende firmware update. Wanneer dit precies is, durf ik op dit moment niet te zeggen. Zodra ik meer weet, laat ik het uiteraard meteen weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen