Skip to main content

internet tv valt dagelijks weg!


Internet valt dagelijks weg! De tv gaat eerst op slecht beeld! En geeft dan aan dat netwerk kabel niet is aangesloten! Ook de wifi ligt er dan uit! Als we de modem opnieuw opstarten dan doet alles het weer! Dit gebeurt echt meerdere keren per dag! Ben nog niet lang klant met glasvezel en tv! Maar dit heb ik bij mij vorige provider nooit zovaak gehad! 

Uitgelichte reactie

30 mei 2024

Hallo @Wesley8615 

Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, brengt dat verbetering?

48 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 30 mei 2024

Hallo @Wesley8615 

Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, brengt dat verbetering?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 30 mei 2024

Nee helaas dat heb ik al eens gedaan! 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 30 mei 2024

@Wesley8615 

Wanneer er geen internet is zie je dan een rood lampje branden op de router? Misschien helpt het vervangen van de internetkabel tussen mediaconverter en router.

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router? Misschien dat een apparaat de boosdoener is.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 31 mei 2024

Dat rode lampje moet ik kijken! 
er zit een camera systeem op, en zit een cs2000 op van klik aan klik uit! Ik heb een vriend laten kijken die ict er is en die niks raars vinden! Zien jullie geen rara dingen bij uitlezen! 
want als ik hem uittrek en opnieuw insteek is het goed. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 31 mei 2024

internet is weggevallen maar alles brand gewoon 

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 1 juni 2024

Hoi @Wesley8615, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb meteen je verbinding bekeken. Heb je de Odido TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag of dit het verhelpt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 1 juni 2024

Ja heb ik al een geprobeerd! Maar gewoon de hele wifi valt ook weg het internet! Alles en als ik hem uittrek de modem en opnieuw insteek doet die het weer


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 1 juni 2024

Het is de tv het beel veranderd dan van goed beeld naar slecht beeld, en dan zien we dus ook op de telefoon dat de wifi weg is!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 2 juni 2024

@Wesley8615 Dank je wel voor je terugkoppeling!

Ik ben opnieuw het systeem ingedoken om de verbinding nog eens goed onder de loep te nemen. Na verder onderzoek kom ik er achter dan de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) en de WAN uptime (de verbinding die doorkomt) teveel van elkaar verschillen. Dit heeft uiteraard ook invloed op het TV signaal en de andere apparaten. 

Om dit voor je op te lossen heb ik meteen een monteur aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 2 juni 2024

En wat kan dat veroorzaken ???


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 2 juni 2024

@Wesley8615 Goede vraag! Dit durf ik op dit moment niet te zeggen. De monteur zal hier na onderzoek een beter antwoord op hebben. Is het gelukt met het inplannen van een afspraak?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 2 juni 2024

Ja is gelukt, de wifi ligt nu eruit kunnen jullie dat zien! 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 2 juni 2024

@Wesley8615 Het kan inderdaad kloppen dat de wifi wegvalt, omdat het internetsignaal wat binnenkomt wegvalt. Hiervoor heb ik een monteur aangestuurd, ik weet zeker dat die het voor je zal oplossen. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 9 juni 2024

Monteur is langs geweest heeft doorgemeten maar internet is weer 2 x uitgevallen sinds zaterdag, monteur zei dat die nog een weerstand meten van 0,25 maar dat zou buiten zitten of zoiets


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 9 juni 2024

@Wesley8615 Super bedankt voor je terugkoppeling! 

Ik had graag gelezen dat de monteur dit permanent had kunnen oplossen. Gelukkig zie ik in zijn bevindingen staan dat er nog verder onderzoek nodig is en eventueel een andere monteur. Ik heb dit meteen doorgegeven aan onze technische dienst. Zij gaan dit verder oppakken. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 15 juni 2024

Internet is deze week al zoveel weggevallen word er moe van! En nu met de nieuwe tv app word het ook niet beter! Die werkt ook slecht


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 16 juni 2024

@Wesley8615 Ik kan mij voorstellen dat je daar onderhand moedeloos van wordt. Als ik het zelf voor je had kunnen oplossen, had ik dat natuurlijk in 1 keer voor je gedaan. 

Ik ben gelijk opnieuw voor je gaan kijken, maar ik zie dat onze technische dienst nog bezig is om dit voor je op te lossen. Indien je de app gebruik via de wifi, kan het inderdaad ook invloed hebben op de werking, omdat de verbinding nog steeds instabiel is. 

Kijk je via jouw mobiele netwerk, dan ben ik benieuwd naar de problemen die je ervaart. Ik sta klaar om je verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 16 juni 2024

Ik heb vandaag alweer 5 keer alles moeten uittrekken van stroom omdat internet wegvalt 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 28 juni 2024

Vandaag is efiber geweest van de centrale kas in de wijk tot de aansluiting thuis, is aller perfect in orde, zij geven aan dat het waarschijnlijk dan de modem zal zijn. Elke dag moeten we het modem opnieuw opstarten 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 29 juni 2024

Hoi @Wesley8615, goed dat je dit aangeeft! Zij zullen dit ook aangeven aan onze technische dienst en zij zullen met een definitieve oplossing voor je komen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 8 juli 2024

Ik heb steeds niks vernomen wat er gaat gebeuren? 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 9 juli 2024

Hoi @Wesley8615, ik zie dat de technische dienst het op afstand opgelost heeft gemeld! Ervaar je dit ook op locatie? Mocht dit niet het geval zijn, kan ik dit meteen voor je doorzetten! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 9 juli 2024

Hier is nog niks opgelost ??? 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 9 juli 2024

Wifi is weer weggevallen nu


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 10 juli 2024

@Wesley8615 Dank je wel voor de terugkoppeling en mijn oprechte excuses dat hier een misverstand over is ontstaan. 

Ik heb gelijk een nieuw ticket aangemaakt naar onze technische dienst, waarin ik duidelijk maak dat de problemen nog niet zijn verholpen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen