Nu was mijn installatie pakket spoorloos dus klantenservice moet van alles gaan regelen dus zit ik nu al paar dagen zonder wifi en de rest !
Nu heb ik heb gister binnen gekregen kom dinsdag pas monteur
Vrouw van.klante service bood een.voucher aan !
Leuk en aardig aar alleen voor mensen die ben of odido mobiel hebben !
Slaat toch nergens op dan hoor je iedereen zo een voucher aan te bieden
Wat zeggen jullie
Beste antwoord door Cristien
@Alexandra 23 Goedemorgen, iedereen een voucher aanbieden gaat niet omdat #Odido niet over de netwerken gaat van andere providers, een voucher van Odido werkt dan niet😂
Doe wat @emilimeters adviseert Soms worden die prepaid kaarten ook vergoed maar daar ga ik niet over.
Je kan zo’n kaartje in elke supermarkt kopen. Heb je dat gedaan bewaar de kassabon goed.
Je kan mij dan een DM sturen (klik op mijn naam en stuur bericht) dan krijg je een gratis voucher.
@Alexandra 23 Goedemorgen, iedereen een voucher aanbieden gaat niet omdat #Odido niet over de netwerken gaat van andere providers, een voucher van Odido werkt dan niet😂
Doe wat @emilimeters adviseert Soms worden die prepaid kaarten ook vergoed maar daar ga ik niet over.
Je kan zo’n kaartje in elke supermarkt kopen. Heb je dat gedaan bewaar de kassabon goed.
Je kan mij dan een DM sturen (klik op mijn naam en stuur bericht) dan krijg je een gratis voucher.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.