Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding Call of Duty - Hueneme- Negev Xbox Series X


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

Ik krijg een foutmelding bij het opstarten van Call of Duty als ik online wil spelen, dit probleem ervaar ik sinds de overstap naar Odido Glasvezel.

Kunnen jullie dit probleem oplossen d.m.v. een nieuwe firmware update?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door QUINNA360

Tommie van Odido schreef:

Hi @QUINNA360, ewlkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kun je weer zorgeloos gamen.

 

Beste Odido, dank voor jullie hulp! Zojuist COD zonder problemen kunnen opstarten. Fijn paasweekend!

Bekijk origineel

19 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 28 maart 2024

Hi @QUINNA360, ewlkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kun je weer zorgeloos gamen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2024

@Tommie van Odido kun je mijn modem ook de firmware update geven, ik heb de zelfde problemen.. dankjewel alvast! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2024

Goeieavond @Tommie van Odido  

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Ook even een update geven op me modem en firmware. Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @RobertB228 en @Rachel27, jullie staan bij deze allebei op de lijst voor de firmware update. Deze zal vermoedelijk tegen het einde van de middag worden gepushed!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 maart 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @QUINNA360, ewlkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kun je weer zorgeloos gamen.

 

Beste Odido, dank voor jullie hulp! Zojuist COD zonder problemen kunnen opstarten. Fijn paasweekend!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 31 maart 2024

Dat is leuk nieuws @QUINNA360, super! Jij ook bedankt en ik wens je nog heel veel gameplezier toe dit weekend! 😍


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2024

Hi @Tommie van Odido zou je voor mij die update ook kunnen klaar zetten?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2024

Dag @Tommie van Odido zou dit ook voor mij kunnen doen zodat ik weer cod kan spelen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 9 april 2024

Hi @debby851 & @rens.a., ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2024

Hallo Tommie kun je mij ook op de lijst zetten? Ik heb ook de foutcode HUENEME-NEGEV


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 17 april 2024

Beste @Jordyplayerr  Welkom, sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.
Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

Met vriendelijke groet!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 17 april 2024

Hi @Jordyplayerr, @Cris-de-beste2024 zei het hierboven al. In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.

 

  • Ga naar http://192.168.1.1/ 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2024

Pff typisch weer net 1 nachtje te laat... nou ik druk op thuisnetwerk en vervolgens zie ik niks van de letters upnp maar ik krijg een loginscherm te zien? Aub help me verder wordt hier gek van duurt al zolang dit probleem 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 17 april 2024
Jordyplayerr schreef:

Pff typisch weer net 1 nachtje te laat... nou ik druk op thuisnetwerk en vervolgens zie ik niks van de letters upnp maar ik krijg een loginscherm te zien? Aub help me verder wordt hier gek van duurt al zolang dit probleem 

@Jordyplayerr 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2024

Nogmaals ik zie een loginscherm ik kan daar niet komen op dat scherm wat je nu stuurt voordat ik ingelogd heb wil je me aub of de inlog sturen ervan of me toch handmatig zoals je bij iedereen hebt gedaan dat probleem oplossen? Ben hier al zo ongelooflijk lang mee bezig ben er zo klaar mee


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 18 april 2024

Hey @Jordyplayerr, de inlog staat op het kaartje van je modem. Gebruikersnaam is: admin en je wachtwoort staat op het modem of op je kaartje van het modem. Daarmee kun je inloggen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 mei 2025
QUINNA360 schreef:

Beste Odido,

Ik krijg een foutmelding bij het opstarten van Call of Duty als ik online wil spelen, dit probleem ervaar ik sinds de overstap naar Odido Glasvezel.

Kunnen jullie dit probleem oplossen d.m.v. een nieuwe firmware update?

Alvast bedankt!

Beste Odido,

Sinds vandaag ben ik overgestapt en ik ervaar dezelfde problemen.

Zijn jullie in de gelegenheid om ook bij mij ook een firmware update te pushen?

Alvast bedankt!


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 17 mei 2025

Hoi ​@Mke96, ik heb het direct voor je nagevraagd bij mijn collega Tommie! 😊 Hij is er maandag weer en zal je zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 19 mei 2025

Hoi ​@Mke96, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Als je het modem voor de 1e aansluit heeft hij nog de oude firmware, na een paar uurtjes update het modem automatisch naar de nieuwste firmware en zul je dit probleem niet meer hebben! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen