Skip to main content
Beantwoord

Compensatie geen internet en tv voor 3 weken


Ik heb van 28-12-2023 tot 17 januari 2024 geen internet en tv gehad. Ik heb in deze periode zeer vaak contact met jullie gehad voor dit probleem. Aan de telefoon is compensatie beloofd op het laatste factuur. Nu krijg ik gewoon de volledige factuur doorgestuurd zonder compensatie. Ik krijg jullie verder telefonisch niet te pakken. 

Ik heb nu al een betalingsherinnering gehad maar wacht nog steeds op de compensatie. 

Beste antwoord door Kirstenkaman

Tommie van Odido schreef:

Hi @Kirstenkaman, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad op 28-12-2023 contact met ons opgenomen hebt. Echter zie ik dat je pas op 12-01-2024 opgeleverd bent. Er zijn geen kosten bij ons gemaakt tussen 28-12 en 12-01 en daarom kan ik die kosten ook niet vergoeden. Omdat er telefonisch gezegd is dat er een compensatie beloofd is wil ik als nog die 16 dagen voor je vergoeden. Nu zie ik dat je een openstaande factuur hebt van januari en februari, die dient nog wel betaald te worden. Ik zal de vergoeding van 16 dagen voor je in gang zetten, dan kom je uit op een bedrag van € 13,70. Dit zal dan worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Hier ontvang je nog een bericht over.

 

Bedankt. Ik heb wel extra kosten gemaakt omdat ik meer internet moest bij kopen bij het mobiel abonnement. Ik kan dit eventueel naar jullie opsturen als verklaring. 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14976 reacties
  • 26 maart 2024

Hi @Kirstenkaman, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad op 28-12-2023 contact met ons opgenomen hebt. Echter zie ik dat je pas op 12-01-2024 opgeleverd bent. Er zijn geen kosten bij ons gemaakt tussen 28-12 en 12-01 en daarom kan ik die kosten ook niet vergoeden. Omdat er telefonisch gezegd is dat er een compensatie beloofd is wil ik als nog die 16 dagen voor je vergoeden. Nu zie ik dat je een openstaande factuur hebt van januari en februari, die dient nog wel betaald te worden. Ik zal de vergoeding van 16 dagen voor je in gang zetten, dan kom je uit op een bedrag van € 13,70. Dit zal dan worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Hier ontvang je nog een bericht over.


  • Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Kirstenkaman, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad op 28-12-2023 contact met ons opgenomen hebt. Echter zie ik dat je pas op 12-01-2024 opgeleverd bent. Er zijn geen kosten bij ons gemaakt tussen 28-12 en 12-01 en daarom kan ik die kosten ook niet vergoeden. Omdat er telefonisch gezegd is dat er een compensatie beloofd is wil ik als nog die 16 dagen voor je vergoeden. Nu zie ik dat je een openstaande factuur hebt van januari en februari, die dient nog wel betaald te worden. Ik zal de vergoeding van 16 dagen voor je in gang zetten, dan kom je uit op een bedrag van € 13,70. Dit zal dan worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Hier ontvang je nog een bericht over.

 

Bedankt. Ik heb wel extra kosten gemaakt omdat ik meer internet moest bij kopen bij het mobiel abonnement. Ik kan dit eventueel naar jullie opsturen als verklaring. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen