Skip to main content
Beantwoord

Geen internet 2665TE


  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Gisterochtend heb ik gebeld over een internet storing. Sinds vorige week heb ik een aansluiting en helaas ligt het internet nu in storing. Volgens de medewerker die ik aan de telefoon had ligt het aan de wijkcentrale? Er zou gisteren een monteur worden aangestuurd die dit kon verhelpen. Helaas heb ik op dit moment nog steeds geen internet. Wat zijn de vervolgstappen? Tijdelijk onbeperkt internet heb ik gekregen maar wanneer ik weg ben heeft het thuisfront er niets aan. Groet.

Beste antwoord door JeffDH

Inmiddels is dit opgelost. Blijkbaar was mijn signaal vanuit het verdeel station weer uitgeschakeld 🥲

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14695 reacties
  • 11 maart 2024

Hoi @JeffDH, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion inmiddels aangestuurd is. Hij komt op 13-03 al bij je langs. Hopelijk kan hij dit voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2024

Inmiddels is dit opgelost. Blijkbaar was mijn signaal vanuit het verdeel station weer uitgeschakeld 🥲


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen