Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een melding hueneme-negeve cod ps5

• 2 februari 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik krijg telkens de melding heuneme-negeve op mijn ps5 weet iemand wat ik hier aan kan doen heb alles Al geprobeerd 

Mvg jece weverink 

Beste antwoord door Jece

Tommie van Odido schreef:

Hi @Jece, welkom op onze Community!

Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo: 

• Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd 😁

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 3 februari 2024

Hi @Jece, welkom op onze Community!

Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo: 

• Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Jece, welkom op onze Community!

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd 😁

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 5 februari 2024

Bedankt @Jece. De update zal vandaag nog gepushed worden! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen