24 december , geen internet +tv via glasvezel. Nog meer problemen?
- Home
- Community overzicht
- Internet en TV
- Bekabeld Internet
- Verbindingsproblemen internet tv Mill en Wilbertoord
Verbindingsproblemen internet tv Mill en Wilbertoord
- 24 december 2023
- 81 reacties
- 1972 Bekeken
- is een Top Poster
- 5 reacties
Beste antwoord door R0485
Hier lijkt het ook weer te werken! Dank voor jullie inzet!
81 reacties
- Debutant
- 1 reactie
- 24 december 2023
Ook hier geen internet ondanks alles (modem en media connector) wel werkt. Natuurlijk is er volgens tmobile geen storing.
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 24 december 2023
Hier ook al aantal uren; resetten geen resultaat
- Odido Superuser
- 7976 reacties
- 24 december 2023
Beste
De rest heeft gereageerd en hebben een voucher gekregen.
Ben je ook in het bezit van een Odido of ben mobiel abonnement?
Ik kan je dan tijdelijk via je telefoonabonnement helpen zodat je een hotspot kan maken?
Stuur mij dan een DM door op mijn naam te klikken dan kan ik jullie 7 dagen onbeperkt internet geven.(uiteraard gratis )
Storing update klik ⬅️
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 24 december 2023
Hoi ChrisTien,
bedankt voor je reactie.
Ons abonnement is Internet + TV.
De storing is er nog maar we hebben nog toegang via Ziggo (tijdelijke overlap abo’s. - we zijn aan het vergelijken).
Bedankt voor je aanbod maar wij redden ons. Geldt niet voor de anderen denk ik dus die zullen er blij mee zijn.
Groeten en fijne kerstdagen
Aard
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 24 december 2023
Hallo,
Vanaf vanmorgen 06.22 uur geen verbinding meer met glasvezel.
ik heb diverse keren moeten bellen en de storing was volgens Odido nog niet bekend.
Mijn vrouw en ik hebben onbeperkt internet van Odido, maar echt onbeperkt is het ook niet. Ik kan een hotspot aanmaken alleen ga je dan razendsnel door de 20GB heen en dan moet je elke keer 2gb toevoegen.
een oplossing voor ons zou zijn om die belemmering van 20gb tijdelijk op te heffen of nog mooier de storing te verhelpen.
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 24 december 2023
Hoi,
Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.
Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.
later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”. Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.
Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.
In het kort:
- Lang wachten bij de helpdesk;
- Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
- Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.
de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?
- heeft eerste post geplaatst
- 1 reactie
- 25 december 2023
Geen internet met de feestdagen.
Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.
ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.
Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit.
Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet.
- Odido Superuser
- 7976 reacties
- 25 december 2023
Geen internet met de feestdagen.
Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.
ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.
Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit.
Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet.
Hopelijk is het snel verholpen. Gelukkig heb ik jullie kunnen helpen.
Nu kerst vieren met je zoon.
Groetjes 🧑🎄
- Odido Superuser
- 7976 reacties
- 25 december 2023
Hoi,
Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.
Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.
later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”. Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.
Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.
In het kort:
- Lang wachten bij de helpdesk;
- Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
- Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.
de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?
Zie mijn vorige bericht. De storing is wel gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.
🧑🎄
Fijne kerstdagen
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 25 december 2023
Hoi,
Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.
Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.
later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”. Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.
Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.
In het kort:
- Lang wachten bij de helpdesk;
- Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
- Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.
de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?
Zie mijn vorige bericht. De storing is wel gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.
🧑🎄
Fijne kerstdagen
Hoi Chris,
Dank voor je reactie. Even een vraag: hoe weet je dat dit dezelfde storing is. Mill is niet echt omgeving Nijmegen, daarbij is de storing van de link al vanaf de 22e. Wij hebben hier en ik denk de meeste hier in Mill geen internet vanaf de 24e. Is die niet een nieuwe storing? Of is de huidige storing erger geworden?
Uit welke bronnen haal je dat dit dezelfde storing is? Ook de helpdesk heeft hier niet naar gerefereerd. Heb je lijntjes met de netwerk afdeling/ beheerders ;)?
Graag hoor ik van je :)!
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 26 december 2023
Beste
De rest heeft gereageerd en hebben een voucher gekregen.
Ben je ook in het bezit van een Odido of ben mobiel abonnement?
Ik kan je dan tijdelijk via je telefoonabonnement helpen zodat je een hotspot kan maken?
Stuur mij dan een DM door op mijn naam te klikken dan kan ik jullie 7 dagen onbeperkt internet geven.(uiteraard gratis )
Storing update klik ⬅️
Ik zit ook al 2 dagen zonder internet en tv. En ik heb geen t-mobile of ben waar kan ik nu tercht voor de kosten die ik maak om tv te kijken of te internetten??????
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 26 december 2023
Geen internet met de feestdagen.
Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.
ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.
Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit.
Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet.
Hier exact hetzelfde. Jammer dat dit een jaar contract is. Over een jaar kan ik gelukkig weer weg bij deze waardeloze instantie
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 26 december 2023
Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?
- Auteur
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 26 december 2023
Helaas niet, bedrijf doet niet wat ze zeggen. Helaas ben ik er ook ingetrapt. Na jaren te dure ziggo, is die tot nu toe toch het beste hier geweest. In al die jaren nooit problemen. Alleen echt heel duur.
Goedkoop is dus toch weer duurkoop.
Gelukkig zijn we gezond.
En het ergste is toch dat de vrouw geen walking dead kon kijken
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 26 december 2023
Helaas niet, bedrijf doet niet wat ze zeggen. Helaas ben ik er ook ingetrapt. Na jaren te dure ziggo, is die tot nu toe toch het beste hier geweest. In al die jaren nooit problemen. Alleen echt heel duur.
Goedkoop is dus toch weer duurkoop.
Gelukkig zijn we gezond.
En het ergste is toch dat de vrouw geen walking dead kon kijken
Tip! Doe deze 2de kerstdag wat extra sterke drank in het kerstdessert bij je schoonfamilie. Dan is het helemaal niet nodig om Walking dead op TV te kijken!
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 26 december 2023
Al 3e dag zonder internet, wordt nu echt vervelend.
is er geen personeel beschikbaar door kerst of andere reden?
Ben benieuwd naar de follow-up….
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 26 december 2023
Hoi,
Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.
Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.
later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”. Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.
Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.
In het kort:
- Lang wachten bij de helpdesk;
- Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
- Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.
de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?
Zie mijn vorige bericht. De storing is wel gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.
🧑🎄
Fijne kerstdagen
Hoi Chris,
Dank voor je reactie. Even een vraag: hoe weet je dat dit dezelfde storing is. Mill is niet echt omgeving Nijmegen, daarbij is de storing van de link al vanaf de 22e. Wij hebben hier en ik denk de meeste hier in Mill geen internet vanaf de 24e. Is die niet een nieuwe storing? Of is de huidige storing erger geworden?
Uit welke bronnen haal je dat dit dezelfde storing is? Ook de helpdesk heeft hier niet naar gerefereerd. Heb je lijntjes met de netwerk afdeling/ beheerders ;)?
Graag hoor ik van je :)!
De storing in Mill is dus een heel andere storing? Gezien die storing in Nijmegen is opgelost?
Na drie dagen nog steeds geen melding hier of op mijn Odido! Wat een slechte communicatie!
Wanneer wordt dit opgelost en wanneer word er gecommuniceerd?! Graag antwoord Odido!
Ook tijdens de feestdagen kan er toch wel een communicatie uit? Al meld je: er wordt na gekeken na de feestdagen. Dit is echt heel slecht, zo ga je toch niet om met je klanten, gewoon niet communiceren.
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 26 december 2023
Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?
Nee hier nog steeds niet. Elke dag meerdere malen de mediaconverter resetten. Nog steeds geen verbinding.
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 26 december 2023
Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?
Hans in W'oord hebben er meer last van hoor ik wel.
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 26 december 2023
Of weet iemand anders waarom er nog niks over de storing in Mill en omgeving is gemeld? Maar wel over een andere nieuwe storing?
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 26 december 2023
Ja, dit viel mij ook op zojuist….,
Nog maar weer een reset geprobeerd, maar internet is nog steeds down 😒
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 26 december 2023
Ja, dit viel mij ook op zojuist….,
Nog maar weer een reset geprobeerd, maar internet is nog steeds down 😒
Morgen maar weer met zijn alle aan de telefoon hangen….
- Community Manager
- 10763 reacties
- 27 december 2023
Goedemorgen, sorry voor de verlate reactie! Dit incident is inmiddels in onderzoek. Ons vermoeden was dat het te maken had met de backup line in Nijmegen. We komen spoedig met een update zodra alle betrokken partijen hun licht erover hebben laten schijnen.
- is een Top Poster
- 18 reacties
- 27 december 2023
kunnen jullie dit dan a.u.b. melden op de storting pagina en / of bij de lokale storing op mijn Odido?
Dan is het zichtbaar! Wat is de geschatte doorlooptijd ongeveer?
Reageer
Gerelateerde onderwerpen
14 pro ontvangen bij nieuw abonnement, maar geen verbinding met netwerkicon
Bestellingen en leveringConfigureer mobiel netwerk apple watch lukt nieticon
Netwerk en verbindingGeen verbinding in openbare ruimtes
Netwerk en verbindingActiveren (e)Sim niet mogelijkicon
Netwerk en verbindingAansluiting na verhuizingicon
Van bestelling tot installatie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiebeleid
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
Cookie instellingen
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.